Aviseringar
Rensa alla

Hur kommer världen se ut om 10-20 år?


Smilen
Ämnesstartare

Hur skulle den sett ut tror ni?
Kommer vi fortfarande sitta vid UM?

Jag tror att vi kommer vara döda om 10-20 år.


   
Citera

Vi dör ju 2012, har du inte hört det?


   
SvaraCitera

Smilen:

Jag tror att vi kommer vara döda om 10-20 år.

Nja, alla är vi nog inte döda inom en så kort tid, även om vi avfyrar alla världens atombomber så blir det nog några människor kvar, dock kan det ju hända att en meteorit kommer och mosar halva jorden för att sedan dränka resten i flytande magma.


   
SvaraCitera

Nja, vi är säkerligen döda då.


   
SvaraCitera

Hoppas någon smart organisation atombombar typ alla stoda städer i världen så att 90 % av människorna dör ut. Skulle vara bättre för alla, förutom vi som dör såklart.


   
SvaraCitera

Kanske att vi sitter här om 10 år men om jag sitter här om 20 år så är jagine riktigt säker på hur jag tycker om mig själv...[chocked]


   
SvaraCitera

haha ofta 2012 😛


   
SvaraCitera

Schmexx:

Vi dör ju 2012, har du inte hört det?


   
SvaraCitera

MissAlmadeh:

haha ofta 2012 😛

21 december, närmare bestämt.


   
SvaraCitera

Europa och USA's ekonomi har havererat på grund av korkade människor från mellanöstern och Afrika har tagit stor plats i samhället.. Kina blir världens största ekonomiska stormakt och det blir ett tredje världskrig som väldigt få länder överlever, och Ryssland är ett av dom.


   
SvaraCitera

Vilken filosofisk tråd..


   
SvaraCitera

haha och varfor ar det sa for :P?


   
SvaraCitera

ankzor:

dock kan det ju hända att en meteorit kommer och mosar halva jorden för att sedan dränka resten i flytande magma.

Det är inte troligt att det händer inom 20 år. Man har lååång förvarning innan sånt händer. Dessutom är vi ju inte dömda för det, finns lite olika strategier (nej, atombomber är inte en av dem [rolleyes]) för att ändra banan innan objektet träffar jorden.

Michee:

Hoppas någon smart organisation atombombar typ alla stoda städer i världen så att 90 % av människorna dör ut. Skulle vara bättre för alla, förutom vi som dör såklart.

Eh, hur fan då? Då är vi om något totalt körda. Det kommer att ta decennier att komma ikapp.


   
SvaraCitera

Kommer vara en gammal surkärring då.


   
SvaraCitera

for att mayakalendern tar slut lr? ^^ 😛


   
SvaraCitera