Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 18 Aug 2009, 00:25 Hur kunde jag gå från att vara medlem i en ganska så extrem vänsterrörelse till att känna mig ovanligt konservativ? Har jag drabbats av svininfluensan eller har jag bara blivit mognare och insett att vänstern inte duger?
Chickfactor Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 18 Aug 2009, 00:28 du har blivit karriärist och revisionist.
Chickfactor Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 18 Aug 2009, 00:31 ska bussa myrdal på dig.
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 18 Aug 2009, 00:31 ok... men iaf. Någon annan som gjort såna konstiga vändningar?
Infocus Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 18 Aug 2009, 00:35 Renesmee:Någon annan som gjort såna konstiga vändningar?Nästan, men jag har dock aldrig varit extremvänster. Utan mer liberal till konservativ/höger, och i vissa frågor ganska högerextrem.
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 18 Aug 2009, 00:36 Harpyja:Tror att du bara blivit mogen och realistisk.
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 18 Aug 2009, 00:38 Infocus:ganska högerextrem.Det har ju däremot inte jag. Thank Goodness!Och hur menar du med ganska högerextrem, i vilka frågor?
Infocus Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 18 Aug 2009, 00:40 Renesmee:Och hur menar du med ganska högerextrem, i vilka frågor?Invandring och kultur frågor, lite halv flummigt. Jag har blandade politiska åsikter. Men jag håller mig verkligen ifrån dem högerextrema rörelserna.
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 18 Aug 2009, 00:45 Infocus:Invandring och kultur frågor, lite halv flummigt. Jag har en ganska blandad politiska åsikter.Ok. Så du är emot invandring och tycker att man ska behålla den svenska kulturen stenhårt? ..
Infocus Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 18 Aug 2009, 00:48 Renesmee:Ok. Så du är emot invandring och tycker att man ska behålla den svenska kulturen stenhårt?Dagens invandring ja. passaro:Orka vara konservativ.
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 18 Aug 2009, 00:49 Du kan ju inte vara samma person längre?! :S
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 18 Aug 2009, 00:50 Antagligen är du besatt av onda spöken
Infocus Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 18 Aug 2009, 00:53 Wanking BC:Du kan ju inte vara samma person längre?! :SBara för han byter politiska åsikter behöver det inte ändra hans personlighet?
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 18 Aug 2009, 00:58 Wanking BC:Du kan ju inte vara samma person längre?! :SJo, såklart! Har bara börjat tänka lite annorlunda kring olika samhällsfrågor och sådär.
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 18 Aug 2009, 00:59 Infocus:Dagens invandring ja.Ok. Vill du slå ett slag för arbetskraftinvandring eller för ingen invandring alls?
Infocus Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 18 Aug 2009, 01:01 Renesmee:Vill du slå ett slag för arbetskraftinvandringJa, jag är för arbetskraftinvandring. Om det var det du menade med slag?
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 18 Aug 2009, 01:06 Infocus:Om det var det du menade med slag?Ja.