Aviseringar
Rensa alla

Hur länge jobbar ni på måndag?


Ämnesstartare

Jag jobbar till halv 9.


Ämnesstartare

07:00 till 15:42


Ämnesstartare

06 till 17 förmodligen


06:30 till 16:00


8h för länge


04:45 till 11. Usch.


11:00-20:00.


Ämnesstartare

Nu på måndag? Semester. Nästa måndag? 06.30-16.00 


Alika

Lediiiiig <3


Ämnesstartare

pensionär


Mitt enda jobb antar jag var min prao, jobbade 08:00 till 17:00 då


Ämnesstartare

Så länge jag vill ha betalt. Men det blir nog till 16:30 circus


seasaw

17 ca


Inte alls, skönt


07:00- 14:00