Aviseringar
Rensa alla

Hur länge kan du hålla andan?


CitronSaft:
Klarade inte av mer än 20 sekunder Rodnar

😀


   
SvaraCitera

CitronSaft:
Klarade inte av mer än 20 sekunder Rodnar

haha, nåå, du får testa igen!

Maddy13:
2 minuter och 20 sekunder. 

Gruvansson:
2minuter och 7 sekunder trots ruskigt dålig form. Kanske kan "öva upp" några 10-tal sekunder till om jag vill, men var så längesedan jag gjorde detta nu. 

Anledning? Övade kopiöst mycket på detta när jag var yngre pga. älskade snorkling och fridykning. Har klarat ca 3minuter helt stillaliggande i vattnet för några år sedan.

stoner:
Några minuter om jag är totalt avkopplad. 

Oj så länge! Om jag tränar att hålla andan en hel dag så har jag klarat lite över 2 minuter minns jag när jag var liten. Kanske skall öva upp mig igen, just för att klå er!

penja:
Det där är nått  jag verkligen inte gillar. Usch, hatar känslan av när luften börjar ta slut, så pass att jag helst inte provar. 
Fast, kanske provar senare när jag kommit hem dock, blev lite nyfiken. 

Kände också så, försökte slå en annan Umares tid och de sista sekunderna var hemska! Försökte du sedan ändå?

Getrekt:
1 min o 10 sekunder. Ska försöka igen. 

Blev det bättre andra gången?
________________________________________
Är det inte sådana som dyker utan utrustning som enbart håller andan som klarar uppåt 8-10 minuter? Har för mig det. Sedan skall man inte taga djupt andetag har jag hört, man får in mer luft om man tager små snabba luftsippar istället.


   
SvaraCitera

Nä tyvärr 

Crysilis: Blev det bättre andra gången?


   
SvaraCitera

Ligger jag avkopplad på en säng - ett par minuter. Simmar jag under vatten mindre än en minut. 


   
SvaraCitera
seasaw

1min 34sek men ska prova en annan gång när jag ej är förkyld


   
SvaraCitera
seasaw

Crysilis: Är det inte sådana som dyker utan utrustning som enbart håller andan som klarar uppåt 8-10 minuter? Har för mig det. Sedan skall man inte taga djupt andetag har jag hört, man får in mer luft om man tager små snabba luftsippar istället.

jo! det har jag också hört om. fascinerande med fridykning! har en vän i chile nu som pysslar just med det, ska fråga ut henne en massa sen när hon kommer hem igen


   
SvaraCitera

Crysilis:

haha, nåå, du får testa igen!

13 sekunder LedsenRodnar


   
SvaraCitera

CitronSaft:

13 sekunder LedsenRodnar

Huur? Glad


   
SvaraCitera

seasaw:

jo! det har jag också hört om. fascinerande med fridykning! har en vän i chile nu som pysslar just med det, ska fråga ut henne en massa sen när hon kommer hem igen

Gör det! Och rapportera sedan här ^^ När vi var mindre så var min kompis mycket på dykarlektioner och han kunde hålla andan mycket länge minns jag.


   
SvaraCitera
seasaw

Crysilis: Gör det! Och rapportera sedan här ^^ När vi var mindre så var min kompis mycket på dykarlektioner och han kunde hålla andan mycket länge minns jag.

Tumme upp


   
SvaraCitera

Crysilis:

Huur? Glad

42 sek på nytt Rodnar


   
SvaraCitera
Haien

1minu och 2 sek


   
SvaraCitera

CitronSaft:

42 sek på nytt Rodnar

Bravomavomaximus! Heeh.  Jag skall öva och klå 2 min.


   
SvaraCitera