Aviseringar
Rensa alla

Hur länge orkar svensken?


Ämnesstartare

???????`?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

orkar vad?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tyckte frågan var tänkvärd


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sliter på mitt kontorsjobb varje dag. Betalar mer parten av min lön till staten i form av skatt, varav det mesta går direkt ner i någon icke svensks ficka. Innan har jag inte brytt mig men ett antal händelser under den senaste veckan har fått mig att börja tröttna allt mer. Dags att sätta ner foten enligt mig.

Lite exempel

Besökte försäkringskassan för att fylla i ett par papper. Allt jag såg var massa icke svenskar som satt och vänta på att kvittera ut sina gratis pengar det vill säga bidrag. Barnbidrag, socialbidrag osv.

Besökte senare det närliggande ICA under lunchtid. Slöjbepryda kvinnor med 5 barn och barnvagnar storhandlade, män med sängklädsliknande kläder strosade runt i affären osv. Utanför satt lika många icke svenskar och glassa i solen, rökte, snacka eller bara njöt av den fina våren som är på ingång.

Dessa behöver inte göra ett skit och har inga krav på sig utan kan leva sitt softa liv med gratis pengar som ramlar in på kontot varje månad. Själv får svensken arbeta till bristningsgränsen och glatt bekosta hela detta spektaklet.

Jag har tröttnat har du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

su g kuk


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

21 år tio veckor två dagar fem timmar sju minuter 38 sekunder


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kekeoxo:

su g kuk

skäggbarn


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rävpojken:

barnvagnar storhandlade, män med sängklädsliknande kläder strosade runt i affären osv. Utanför satt lika många icke svenskar och glassa i solen, rökte, snacka eller bara njöt av

ahhahahahahhah dör


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja jävla sosseland


   
SvaraCitera