Aviseringar
Rensa alla

Hur länge "ska" jag vänta på sex med flickvän?


Chickfactor:

jag tycker vi borde skriva en policy att moderatorerna ska låsa trådar som uppmuntrar till syndighet

det gäller även grävlingar [wink]


   
SvaraCitera

martin312:

det gäller även grävlingar

va ska inte platonisk kärlek mellan människa och grävlingar vara tillåtet[surprised]


   
SvaraCitera

Chickfactor:

va ska inte platonisk kärlek mellan människa och grävlingar vara tillåtet

jo iofs, inget sexande bara [smile]


   
SvaraCitera

martin312:

jo iofs, inget sexande bara

*lovar*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fixxxer:

jag vill ändå ha sex

Din avatar säger annat.


   
SvaraCitera

du kommer inte framstå som en kåtbock!
om min pojkvän hade pratat med mig om detta hade jag lyssnat på honom och förhoppningsvis (om det är situationen) förstått att han bara vill ha min närhet.
[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Insert name here:

Din avatar säger annat.

Shhhhhh![cute]

suzukimethod:

du kommer inte framstå som en kåtbock!om min pojkvän hade pratat med mig om detta hade jag lyssnat på honom och förhoppningsvis (om det är situationen) förstått att han bara vill ha min närhet.

Okej, bra! Får ta tag i det ikväll när hon kommer hem! Tack[smile]


   
SvaraCitera

Ja det tycker jag verkligen att du ska! Du verkar vara en jättebra kille som bryr sig om sin tjej och det kommer hon förstå [smile]
Lycka till! [bigsmile]


   
SvaraCitera

Säg det du sa innan, att du saknar närheten! [smile]
Random tips: Tjejer älskar när killen tänder på/gillar hennes kropp. Om hon förstår att du gillar hennes kropp kommer hon känna sig mer avslappnad antagligen. [smile]


   
SvaraCitera

Fixxxer:

någonsin kommer kunna ha sex med mig med tanke på vad som hänt och så.

Eftersom ni haft sex tidigare kommer ni troligen ha det igen. Men jag förstår att hon kanske vill vänta ett par veckor, för att vara säker på att du inte leker med henne. Men klarar du dig inte utan sex med henne får du väl leta en ny flickvän, fast då är du ett svin.

Du kan klara dig utan sex, det är jag övertygad om. Men ifall sexet är en övervägande del av förhållandet föreslår jag att du byter flickvän till en KK, får då är du uppenbart inte kär i henne.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fixxxer:

Jag är van vid att ha sex varje dag i mina förhållanden, så denna gången får jag verkligen ta mig i kragen och inte vara för på.

Vad är det för fel att ha ett behov? Att ha sex som ett behov är fullständigt normalt. Men så finns det dem som kanske inte tycker att sex är så viktigt. Men bara för att du tycker att sex/närhet/ömhet/kroppslig kontakt så betyder det inte att du är en kåtbock. Kom inte med en sådan dålig ursäkt. Du har som så många andra just det behovet.

Sen så ska man heller för den delen inte "tvinga" eller pressa henne om hon nu faktiskt inte vill ha sex. Men då får du faktiskt överväga om du vill fortsätta i ett förhållande där ett utav dina viktigaste behov inte tillfredställs. Allt handlar inte bara om din flickvän, du ska heller inte förtrycka eller glömma bort dig själv. Går det inte, nej då kanske det inte är meningen heller.

Men att ha sex efter 2 veckor är bla kanske tidigt, det kan till o med jag tycka. Jag väntade själv ut ca 4 månader visserligen. Vi umgicks festade, pluggade mm som vänner i 3 månader och därefter blev vi ihop och efter nån månad eller 2 så hade vi intimt. Men som sagt, prata med henne utan att få henne att känna sig tvingad eller pressad. Hör vad hon själv tycker och tänker. Hon kanske är rädd och orolig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fråga henne. Du behöver inte fråga "När kan vi ha sex?" rakt ut. Du kan alltid fråga henne när hon tror att hon är redo för att prova på det, helt enkelt. Och hur hon känner för det just nu etc. Ha ett litet samtal, eftersom att du själv vill ha det för att känna närheten. Och det är inget fel med det. Känns ju som att man har en speciell närhet då, så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anarkandi:

Men klarar du dig inte utan sex med henne får du väl leta en ny flickvän, fast då är du ett svin.

Hon skötte den biten själv. Dumpade mig dag för att hon älskar mig mer som vän, och kommer troligen aldrig känna mer. Konstigt att hon då hade sex med mig trots allt och hånglade upp mig m.m. Känns som en oerhört dålig ursäkt bara..


   
SvaraCitera

Fixxxer:

Känns som en oerhört dålig ursäkt bara..

Beklagar [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fixxxer:

Hon skötte den biten själv. Dumpade mig dag för att hon älskar mig mer som vän, och kommer troligen aldrig känna mer.

lol pwned


   
SvaraCitera