Aviseringar
Rensa alla

hur länge ska jag vänta på att kroppen sköter sig själv?


Ämnesstartare

Gjorde ett gravtest och är inte gravid. men har sen mens ändå och det har aldrig hänt förut. har nån sorts värk ifrån de nedre regionerna, råkade använda tampong för det kändes som jag fick mensför ett par dagar sen. senare dne natten höll jag på att dö trodde jag, så groteskt ont i magen. byter dagen därpå, typ 4 bloddroppar (vet attalla umare är jätteintresserade av detta) men efter det har det inte varit ntå alls. Hur länge ska jag vänta innan jag ringer gyn/vc? känns jujätteonödigt att ringa och ba "hihi hej minmens är en dag sen" mennu börjar detnärma sig en vecka. det är inte normalt och jag har ju ont. vad göra, um. vad göra.


   
Citera
Ämnesetiketter

Gravtest är ju ej 100% tillförlitliga. Ta ett till och boka  tid på   vc imorgon,  så kan du ju boka av i nästa vecka om den skulle kommit då.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:
Gravtest är ju ej 100% tillförlitliga. Ta ett till och boka  tid på   vc imorgon,  så kan du ju boka av i nästa vecka om den skulle kommit då.

klart de inte är, har bara haft kondomsex senaste månaderna så ser det som tokliten risk, snudd på obefintlig, att jag faktiskt skulle vara. 


   
SvaraCitera

elverpigen:

klart de inte är, har bara haft kondomsex senaste månaderna så ser det som tokliten risk, snudd på obefintlig, att jag faktiskt skulle vara. 

om du inte kollade om kondomerna var hela efter sexet så vet man ju aldrig


   
SvaraCitera

klamydia


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

om du inte kollade om kondomerna var hela efter sexet så vet man ju aldrig

sant. var dock 3 veckor sen senast, så om jag lyckas ta två test och båda är negativa, lär det ju vara negativt. 


   
SvaraCitera

Har liknande problem, läskigt. Censur


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:
Har liknande problem, läskigt. Censur

mm vi är secret soul twins eller nåt


   
SvaraCitera

elverpigen:

mm vi är secret soul twins eller nåt

Tydligen!!!
Mitt googlade har lett till: "är du inte gravid så kontakta sjukvården om mensen om mensen fortfarande inte kommit efter sex månader."
Men 6 månader är ju aslänge!? Gråter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Tydligen!!!
Mitt googlade har lett till: "är du inte gravid så kontakta sjukvården om mensen om mensen fortfarande inte kommit efter sex månader."
Men 6 månader är ju aslänge!? Gråter

hahahahahhah gu :C

min kom nu, trådskapande är svaret på alla problem


   
SvaraCitera

elverpigen: min kom nu, trådskapande är svaret på alla problem

Huhu, lyckos dig. Eller något. 🙁 
Tror nog mitt problem är: SJUKT JÄVLA STRESSAD BUUHUHUHUHH. Jag hoppas att min kropp börjar fungera när jag är klar med skolan, eh. Ledsen


   
SvaraCitera