Aviseringar
Rensa alla

Hur länge ska Ungdomar.se vara beta?


Asha
 Asha
Ämnesstartare

Rullar ögonen


Tror att jag gjorde en tråd om detta?...


SvenskWithAttitude:
Tror att jag gjorde en tråd om detta?...

tror inte du var först


Asha
 Asha
Ämnesstartare

SvenskWithAttitude:
Tror att jag gjorde en tråd om detta?...

Grymt! Vad blev svart? 


Asha
 Asha
Ämnesstartare

S3ON:

tror inte du var först

Okej, så!!! Vad var svaret? Rullar ögonen


Asha:

Okej, så!!! Vad var svaret? Rullar ögonen

Bortförklaringar...


Tills det finns en ordentlig sökfunktion skulle jag tro.


André:
Tills det finns en ordentlig sökfunktion skulle jag tro.

EJ2hPGY.jpg


Asha
 Asha
Ämnesstartare

André:
Tills det finns en ordentlig sökfunktion skulle jag tro.

Det har väl varit en våt dröm för UM under snart ett decennium nu?


André:
Tills det finns en ordentlig sökfunktion skulle jag tro.

men fixa de då Ledsen


time
 time

Asha:

Det har väl varit en våt dröm för UM under snart ett decennium nu?

Sökfunktionen var väl helt okej tidigare? Eller minns jag fel?


när ska bloggen komma tillbaka


Är det bara jag som inte hittar här eller är det ingen organisation över trådarna här på UMs forum haha? Om man jämför med typ flashback eller vad som helst så är alla trådarna uppdelade i kategorier med underkategorier osv? Det suger för att det känns som att man inte hittar nåt och allt är så rörigt här. Inte för att kasta skit på um men det är så jobbigt att surfa runt här då Blink 


Asha:

Okej, så!!! Vad var svaret? Rullar ögonen

När de har råd att fixa grejer


André:
Tills det finns en ordentlig sökfunktion skulle jag tro.

Hur går det?