Aviseringar
Rensa alla

Hur länge skulle ni kunna vänta med sex?


jag får sex när jag vill. Fördelen när man är snygg som mig


   
SvaraCitera

Maymay:

Nja det är för att han tycker det är okej med pedofilia. Han har också massa andra liknande åsikter.

för att förtydliga vad jag tycker: pedofiler som avser att inte begå sexuella avanceringar mot barn är inte moraliskt skyldiga.


   
SvaraCitera

123fendas:

för att förtydliga vad jag tycker: pedofiler som avser att inte begå sexuella avanceringar mot barn är inte moraliskt skyldiga.

Då hoppas jag de söker hjälp.


   
SvaraCitera

Maymay:

Då hoppas jag de söker hjälp.

Inte alla behöver söka "hjälp"; vissa klarar lätt av det. men ja, de som har det svårt...


   
SvaraCitera

Mgtow och det röda pillret
Det här är en udda tanke, jag vet det. Alla här som vill diskutera red pill eller mgtow eller t.o.m. black pill ”någorlunda” lugnt och sansat, utan att bli varnade eller avstängda hela tiden, är välkomna till min Youtubekanal. Använd kommentatorsfälten under mina videor som en tråd. Jag är inte ute efter varken prenumeranter eller likes, gör som ni vill, jag bryr mig inte.
Det är ett experiment som kan gå helt snett, men jag försöker iallafall.


   
SvaraCitera

max 1 år


   
SvaraCitera

Är 23år och är oskuld så jag kan nog vänta lite till. Men visst vore det väldigt kul att hamna i ett förhållande och så.


   
SvaraCitera
Gajevy

Vänta tills det känns rätt, jag väntade extra länge bara för att vara säker väl i förhållandet... det var dock tidigt i förhållandet, men det var för att det kändes rätt.Glad


   
SvaraCitera

Självklart ska det kännas rätt för båda två. Hade dock inte pallat att vänta för länge, hade trott att jag inte var attraktiv då. 


   
SvaraCitera

Jag skulle kunna tänka mig vänta högst 3 år med sex, det är inte så viktigt men någongång vill man väl ha det?


   
SvaraCitera