Aviseringar
Rensa alla

Hur länge utan varandra?


Ämnesstartare

Hur länge har ni som längst varit utan er pojk/flickvän? Då menar jag att ni inte har träffats. Telefon räknas inte. Hur fungerade det, fungerade det bra att vara utan varandra så länge?

Jag är deprimerad för att jag inte har sett min pojkvän på snart tre månader. Och när han väl kommit hem ska han kanske flytta för att gå en viss utbildning i ett år. [sad] Då kommer vi inte heller kunna träffas, eftersom utbildningen ligger väldigt långt bort.


   
Citera

Runt 2 månader är max. 2,5 vare kanske. Minns inte. Det var hemskt och traumatiskt så jag har förträngt det.


   
SvaraCitera

Kan komma och hålla dej sällskap[wink]


   
SvaraCitera

youmademe:

Jag är deprimerad för att jag inte har sett min pojkvän på snart tre månader. Och när han väl kommit hem ska han kanske flytta för att gå en viss utbildning i ett år. [sad] Då kommer vi inte heller kunna träffas, eftersom utbildningen ligger väldigt långt bort.

Har inget att säga, men är det någon poäng att vara i ett förhållande som i praktiken inte existerar?


   
SvaraCitera

När jag hade tjej så var den längsta tiden ca 2 veckor. Oh the hoy när man sågs [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Två veckor antar jag. Jag låg ju inne. Det var skönt. Hänga med grabbarna och äta ur snuskburk och ha det gôtt, och sen hem snabbt och få lite kärleksgrotta i lagom dos. Sen ut igen! Perfekt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Liebestraum:

poäng att vara i ett förhållande som i praktiken inte existerar?

okej nu förstod jag inte riktigt vad du menade, har visst ett förhållande som existerar? vet inte om jag var otydlig. han är bortrest (utomlands) just nu och har varit det i tre månader.

kebu12:

Kan komma och hålla dej sällskap

haha kanske i mitt nästa liv, har ju en man redan [blush]

Sterd:

Två veckor antar jag. Jag låg ju inne. Det var skönt. Hänga med grabbarna och äta ur snuskburk och ha det gôtt, och sen hem snabbt och få lite kärleksgrotta i lagom dos.

wtf [crazy]


   
SvaraCitera

youmademe:

haha kanske i mitt nästa liv, har ju en man redan [blush]

okej, får hoppas på att du blir sexig i nästa liv också då[wink]


   
SvaraCitera
Åtta

1-1½ månad, kanske.


   
SvaraCitera

youmademe:

okej nu förstod jag inte riktigt vad du menade, har visst ett förhållande som existerar? vet inte om jag var otydlig. han är bortrest (utomlands) just nu och har varit det i tre månader.

var nog jag som missuppfattade något, läste det som om ni inte skulle ha någon chans att träffas på runt 15 månader


   
SvaraCitera

Längsta någonsin med någon var nästan 2 månader och det slutade med att hon dumpade. Men men, vill man så kan man. Det tar på hjärtat att vara från varandra, men är det rätt så kan man vara utan varandra i hundra år för just den där natten tillsammans.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dryga tre veckor när han var och jobbade i Norge. Precis i början av förhållandet. Nyligen hemma i nitton dagar, men åkte tillbaka till Norge och har varit där en vecka nu. Tack och lov flyttar han hem helt på söndag. Förstår inte hur vi pallar. [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tre månader då jag var i utomlands och studerade och han var kvar i Sverige. De jag tror är att den personen som är kvar hemma i trygga vardagen drabbas mer så att säga, för den som är ute och reser har annat för dig i huvudet än att tänka på de som är i Sverige (jag hade inte många tankar på de som var kvar här hemma)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ringbomm:

den personen som är kvar hemma i trygga vardagen drabbas mer så att säga

Det är sant, har jag också märkt. Jag var bortrest i tre veckor i somras och de dagarna var inte lika jobbiga, man hade hela tiden annat att tänka på och roliga saker att göra. Hemma är det tvärtom, man tänker hela tiden på det om man inte har något vettigt att göra. [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Precis. Du bör kanske skaffa dig en nytt intresse medans han är iväg? Något som du kan göra, för att tänka på annat? 😀


   
SvaraCitera