Aviseringar
Rensa alla

Hur länge väntar ni?


Tills det känns rätt, INTE de första veckorna dock. Har upplevt att killar lämnar en bara för att de fattar att om de letade efter bar sex har de kommit fel. Jävla svikare.


   
SvaraCitera

angel_dead:

Två månader (Du röstade på detta alternativ)

Det tog två månader innan jag och min flickvän hade sex med varandra,
och det från att vi blev tillsammans.
Innan vi blev tillsammans hade vi känt varandra i fem månader,
och på G i cirkus 2-3.
Så vi höll oss hyfsat! [bigsmile]


   
SvaraCitera

angel_dead:

En månad (Du röstade på detta alternativ)

Eller när jag tycker att personen i fråga gjort sig förtjänt av det.


   
SvaraCitera

det är olika, när det passar typ


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Smöör.


   
SvaraCitera

Jag förstår inte hur man blir tillsammans innan man haft sex... seriöst, det känns som om det är att börja åt fel håll.

Men vem vet, jag har bara haft ett förhållande, så det kanske går att göra tvärtom också


   
SvaraCitera

Ilikepieee:

Så vi höll oss hyfsat!

Kuken måste ha whinat ganska mycket? [rolleyes]


   
SvaraCitera

Tills det känns bra.


   
SvaraCitera

Har aldrig haft ett seriöst förhållande. Bara ett halvseriöst när jag var tretton eller fjorton och då hade vi sex innan vi blev tillsammans i alla fall.

Men när jag dejtar så är det olika, när det känns rätt helt enkelt. Ibland första gången och ibland efter ett tag.


   
SvaraCitera

Alltså, om man varken dejtar eller vill bli tillsammans med någon?
Jag väntar inte. Vadfan. Vänta? Orka.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron:

Jag förstår inte hur man blir tillsammans innan man haft sex... seriöst, det känns som om det är att börja åt fel håll.

vill man sträva efter ett långsiktigt förhållande så tycker jag att passande personligheter borde kunna hålla ihop det mycket mycket lämgre än sex.

Om man väntar lite så borde ju mer än sexuell attraktion hålla en samman om det funkar... men det är ju lättare sagt än gjort iofs..


   
SvaraCitera

När man vet att det är nått att satsa på ^^


   
SvaraCitera

I love Lucy:

Väntar tills det känns okej.

Sedan kanske det känns okej första gången.


   
SvaraCitera

Mr T:

vill man sträva efter ett långsiktigt förhållande så tycker jag att passande personligheter borde kunna hålla ihop det mycket mycket lämgre än sex.

"längre än sex"? Fattar inte riktigt.

Mitt förhållande har varat aslänge, vi har bott ihop i över ett år. Vi blev tillsammans efter lååång tid. Jag tror det är hälsosammare, för då känner man varandra redan när man blir tillsammans. Inte för man automatiskt känner varandra bara för man har knullat men det underlättar ju.


   
SvaraCitera

angel_dead:

Första gången (Du röstade på detta alternativ)

Man kan ju inte köpa grisen i säcken heller!


   
SvaraCitera