Aviseringar
Rensa alla

Hur lär man känna folk mindre ytligt på krogen?


Ämnesstartare

Jag har lovat en vän att jag ska hänga med ut på krogen. Men jag tycker att man ofta lär känna folk rätt så ytligt. Jag undrar hur man kan lära känna folk mindre ytligt på krogar eller om det är fel arena att göra det på. Det sammanfattade videon [crazy] Tack [smile]


   
Citera
Åtta

Asha:

det är fel arena att göra det på.

Säger väl ändå sig självt? Möten mellan berusade främlingar i en lokal med (ofta) hög musik, samt mängder av obehagliga människor. Känns inte precis som den optimala omgivningen för att lära känna någon på djupet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Känns inte precis som den optimala omgivningen för att lära känna någon på djupet.

Tycker samma därför jag tycker de är så kasst. Gahh! Grattis till admin btw [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

möss


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gå inte på krogen --> profit[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du bör leta i hobbyföreningar istället.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

köttfärssås:

Du bör leta i hobbyföreningar istället.

Säg det till min komiz ist, det är han som vill ut på krogen [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asha:

Säg det till min komiz ist, det är han som vill ut på krogen

Han vill säkert ut för att släpa hem ett kjoltyg. Inte för en stadvarig relation.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

köttfärssås:

Han vill säkert ut för att släpa hem ett kjoltyg. Inte för en stadvarig relation.

Han har nog trött nat på kjoltyg om jag kännar han rätt. [crazy] Men han vet inte att stadiga relationer ... hitta en brud på en krog som leder till det är svårt. Då de flesta som går på krogen inte har den inställningen när de går ditt.

Sedan kan man också vilja lära känna nya vänner, vilket jag tror är svårt på krogen. Men vet inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pratar aldrig med randoms på krogen om inte någon random kommer fram till mig och pratar. brukar dock dra mig undan rätt snabbt [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hitta någon som är någorlunda nykter och försök inleda en konversation med denna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

pratar aldrig med randoms på krogen om inte någon random kommer fram till mig och pratar. brukar dock dra mig undan rätt snabbt

Fast det är inget problem iof, man kan ju snacka med någon annan då jue. Varför ska man snacka med något som inte har lust lixom känns onödigt. [crazy]

Ända giltiga senariot i min bok är om man har en grupp nära vänner som vill ut och dansa. Då kan det nog vara OK.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

isola:

Hitta någon som är någorlunda nykter och försök inleda en konversation med denna.

Det är inte problemet, det går ju knappt höra varandra på en krog med massa musik mm. [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asha:

Det är inte problemet, det går ju knappt höra varandra på en krog med massa musik mm. [crazy]

Då får man stå nära varandra! Eller så kan man gå ut och hitta en rökare utanför att prata med.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Då får man stå nära varandra! Eller så kan man gå ut och hitta en rökare utanför att prata med.

Jag röker inte men tack för protipset [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asha:

Jag röker inte men tack för protipset [wink]

Hitta någon i toakön då! [mad]


   
SvaraCitera