Aviseringar
Rensa alla

Hur lång tid tar det innan en börjar jobba?


Ämnesstartare

Så om en exempelvis söker jobb på McDonalds idag, när får en svar och när börjar en utbildningen (givet att jobbet ges) osv? 


   
Citera

du får det att låta så enkelt Rodnar


   
SvaraCitera

gillar din optimism 


   
SvaraCitera

Mitt ex började 2 veckor från det att det var klart. 


   
SvaraCitera

Det beror väl på när dom har tänkt anställa en eller liknande?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
du får det att låta så enkelt Rodnar

obs 

shatter: (givet att jobbet ges)

Rodnar   

men mmm, lite optimism måste jag ha kvar! har sökt typ 10 jobb där ingen har svarat (än). Men tänkte att jag söker jobb på mcdonalds ksk får det och säger upp mig precis innan skolan börjar Galen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Reeeetooo:
Mitt ex började 2 veckor från det att det var klart. 

på mcdonalds?


   
SvaraCitera

shatter: har sökt typ 10 jobb

shiit va många! FörvånadRodnar


   
SvaraCitera

shatter:

på mcdonalds?

Yes


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

shiit va många! FörvånadRodnar

6 av dem till samma företag, men olika butiker Rodnar fast de sökte inga sommarjobbare officially, tänkte bara att det inte skulle skada Rodnar ett annat var på liseberg där jag blev kallad till intervju och så väntar jag på svar från några jobb till Gothia Cup (mmm, sökte allt från städare till värd till matsalstant)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Reeeetooo:

Yes

borde vänta med ansökan då :/ har cirka 5 skolveckor kvar.... 


   
SvaraCitera

shatter: ett annat var på liseberg där jag blev kallad till intervju

haha ååh, vad var det för jobb? Som lisebergskanin? Rodnar 

hörde att den där nya bergochdalbanan öppnar i åååååår, måste dit i sommar fan!! Inte vart inne på Liseberg på typ 10 år. Min morfar dog samma dag som jag var där sist. 🙁


   
SvaraCitera

shatter:

borde vänta med ansökan då :/ har cirka 5 skolveckor kvar.... 

går ju att prata med dom, asså först skall ju din ansökan in. Sedan skall den kollas, dom skall överväga om du skall komma på interjuv. Sedan får du komma på möte, sedan kan du kallas till andra möte. Sedan kanske du får jobbet. En anställningsprocess kan gå på nån vecka och bli ett flertal veckor! 


   
SvaraCitera

S3ON:

haha ååh, vad var det för jobb? Som lisebergskanin? Rodnar 

hörde att den där nya bergochdalbanan öppnar i åååååår, måste dit i sommar fan!! Inte vart inne på Liseberg på typ 10 år. Min morfar dog samma dag som jag var där sist. 🙁

Ja den öppnar iår kommer nog bli relativt bra!
Beklagar!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

haha ååh, vad var det för jobb? Som lisebergskanin? Rodnar 

hörde att den där nya bergochdalbanan öppnar i åååååår, måste dit i sommar fan!! Inte vart inne på Liseberg på typ 10 år. Min morfar dog samma dag som jag var där sist. 🙁

alla jobb, men det avslog min ansökan, var cirka 1000 av 7000 sökande som blev kallade till intervju och cirka 500 av dem blev anställda.... 
aww :/ jobbigt 🙁


   
SvaraCitera