Aviseringar
Rensa alla

Hur lång vill du att din kille ska vara?


Ämnesstartare

Tickstart:
Konsekvensneutralitet!!! Lås fort som bara fan! Min vithet och manshet gör mig ofömögen att motstå att förtrycka andra!!! >< Klarar... inte stå... emot längre...!!

jag tror du har mött buddha 


   
SvaraCitera

längd.jpgJag är bara 173, och därmed räcker min längd inte till. Jag känner mig kränkt av hela samhället där det bevisligen finns ett slags ideal som förtrycker mig som man och ska nu hata på alla kvinnor som vågar ha ytliga krav på oss män.
Det är inte bara utseendet, eller heller för den delen längden, som borde räknas. Se till våran bakgrund, personlighet och allt vad gäller insidan istället. Usch, dessa ytliga varelser. Nu ska jag gå till Aftonbladet och Expressen och få en egen löpsida. Eller åtminstone någon form av artikel där jag i strålkastarljuset får klaga av mig lite där jag skuldbelägger hela kvinnosläktet för detta förtryck.


   
SvaraCitera

Längre än mig skulle inte skada Rodnar
Men 180 uppåt ^^


   
SvaraCitera
b1son

     


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Armagedon:
längd.jpgJag är bara 173, och därmed räcker min längd inte till. Jag känner mig kränkt av hela samhället där det bevisligen finns ett slags ideal som förtrycker mig som man och ska nu hata på alla kvinnor som vågar ha ytliga krav på oss män.
Det är inte bara utseendet, eller heller för den delen längden, som borde räknas. Se till våran bakgrund, personlighet och allt vad gäller insidan istället. Usch, dessa ytliga varelser. Nu ska jag gå till Aftonbladet och Expressen och få en egen löpsida. Eller åtminstone någon form av artikel där jag i strålkastarljuset får klaga av mig lite där jag skuldbelägger hela kvinnosläktet för detta förtryck.

Ayy man, du har mitt stöd. good luck 


   
SvaraCitera

röstade på 171-175.


   
SvaraCitera

Är inte tjej, men över 180. Glad (Tur att man själv är 185)


   
SvaraCitera
sluk
 sluk

Längre än vad jag är. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sluk:
Längre än vad jag är. 

du rätt lång ju, väl Rodnar


   
SvaraCitera
sluk
 sluk

Tickstart:

du rätt lång ju, väl Rodnar

Ja, tyvärr. :(((( 


   
SvaraCitera

S:

Ayy man, du har mitt stöd. good luck 

Tack för det.


   
SvaraCitera
Haien

Då är väl jag för lång då:( Jag vill iaf att min framtida tjej ska vara typ en decimeter kortare, men spelar iofs inte så stor roll så länge hon inte är längre...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Den här tråden är ju faktiskt relevant, till skillnad från den andra. Den andra kan ju liknas vid "vilken läderfärg vill du ha på inredningen i Ferarrin du onekligen kommer ha i framtiden?".


   
SvaraCitera
b1son

sluk: Ja, tyvärr. :((((

nooo det är så jävla nice att vara lång! varje gång jag kan nå brandvarnaren blir jag så tacksam för att jag är lång. sen varje gång jag ser en brud som är 160 vara mkt kortare än en kille som är 183 blir jag bitter men försöker komma ihåg BRANDVARNAREN!!!!


   
SvaraCitera
Ice
 Ice

Röstade blankt då flera alternativ funkar för mig.

Optimalt för mig är att han är från 180 och uppåt.


   
SvaraCitera