Aviseringar
Rensa alla

Hur långa är ni? (15åriga killar)


Ämnesstartare

TJA!
Jag är en kille på 15 år och jag är lite fundersam om min längd.
Enligt min morsa när hon mätte mig så ska jag vara 175cm men jag tycker att det inte stämmer för jag känner mig så kort[cry]
Hur som helst... Jag tänkte fråga hur långa ni andra 15 åriga killar är?
Såklart så finns det de som är längre och de som är kortare än normal längd men vad tror ni? Är 175cm normalt för en kille som fyllt 15 för drygt 2/5 månader sedan?

PS: Det finns säkert redan ett par trådar som denna men jag har inte orkat letat igenom forumet[badgrin]

Tack på förhand.[bigcheers][wink]


   
Citera
Ämnesetiketter

191 typ, men är inte 15 än så 😛


   
SvaraCitera

168 fast jag fyllde just 16 [crazy]


   
SvaraCitera

tror jag var typ 180 när jag var 15, men minns inte exakt.


   
SvaraCitera

Är typ 175 och är 19. Jämför jag de med alla över 40 så är det en hel normal längd. 😛 Så det är tillräckligt för dig ja...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

tror jag var typ 180 när jag var 15, men minns inte exakt.

Okej så hur lång är du nu då?[smile]


   
SvaraCitera

Jag skulle vara skitglad om jag skulle vara 175 [cry]


   
SvaraCitera

svenne15:

Okej så hur lång är du nu då?[smile]

typ 186 lr 187 lr nåt, har inte mätt mig på snorlänge så vet inte riktigt, men är 20 nu så.


   
SvaraCitera

192


   
SvaraCitera

svenne15:

tror ni? Är 175cm normalt för en kille som fyllt 15 för drygt 2/5 månader sedan?

jag var tjej, ca 172, när jag började gymansiet. Gick i en klass med 20 killar och jag var längre än 1/3 av dem. Vissa var 190 och andra 180-185. Så var ca 7 st under 170.
Dock började de växa om mig så när jag började tvåan igen var det bara nån eller några som fortfarande var kortare än jag.


   
SvaraCitera

elverpigen:

jag var tjej, ca 172, när jag började gymansiet.

skrev lite otydligt och med syftninsfel men jag är alltså fortfarande av kvinnligt kön.


   
SvaraCitera

Det är normalt att vara 175cm. Jag är 15 oxå och är 175cm oxå fast jag känner mig jättteee lååångg. Ibland beror det på om man är smal/tjock, har ryggmuskler och att man är rak i ryggen. [smile]


   
SvaraCitera

var 180 vid femton års ålder
men svullnaden under fötterna försvann sedan så nu är jag bara 166


   
SvaraCitera

172


   
SvaraCitera

Är det normalt att vara 168?


   
SvaraCitera