Aviseringar
Rensa alla

Hur långt är du villig att gå i ren desperation efter värme?


jag skulle fortsätta gå ända tills jag kom fram till värmen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hovnarren:

Kissar man ner sig blir det varmt och skönt om benen för ett tag. Inte för att jag har särskilt stor lust att kissa ner mig, men ändå... någon måste liksom nämna det.

Hahahaha. Ja, till en början värmer det skönt. Vad händer sen då, när det fryser till is istället?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

CZeleaC:

Vad händer sen då, när det fryser till is istället?

Men du... om man gör det runt 10 minuter innan man kommer in till värmen i ett hem eller så, då lär det man inte förlora nåt på det. Man kan liksom bara tvätta av sig när man kommer till hemmet i fråga!


   
SvaraCitera

Ha mer kläder inomhus.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hovnarren:

Men du... om man gör det runt 10 minuter innan man kommer in till värmen i ett hem eller så, då lär det man inte förlora nåt på det. Man kan liksom bara tvätta av sig när man kommer till hemmet i fråga!

Det är verkligen inte värt det då. Du kan istället bara spurta och komma in i den lockande värmen på bara en minut då.
Då slipper man tvätta sig.
Eller så kan man kissa ner sig först en gång. Inser man att man har en bit kvar att gå kan man väl bara göra det en gång till.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

svettas av värmen gör man ju 10 månader om året typ[n] nä tacka vet jag underbara minusgrader


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hönzgoggel:

Ha mer kläder inomhus.

You dirty bitch [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera