Aviseringar
Rensa alla

Hur långt kommer man med 20 kg hantlar?


Ämnesstartare

Jag tänkte börja träna hemma, har två hantlar och 20kg vikt.

Jag är bara sugen på att få en definierad kropp. Jag är smal, så det kanske inte blir så svårt att musklerna syns även fast man inte har så mycket vikter?

Vill bara ha en slimmad och definierad kropp..

Är det orealistiskt med 20kg hantlar eller?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Ut och spring! [y]


   
SvaraCitera

Chivu:

Är det orealistiskt med 20kg hantlar eller?

Ge bild på en slimmad och definierad kropp till att börja med.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oooskar:

Ut och spring!

Nej tack, jag är redan jävligt smal. Jag vill bygga lite muskler..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

majkie2:

Ge bild på en slimmad och definierad kropp till att börja med.

Som han i mitten, fast självklart inte så stor..utan bara en helt vanlig definierad kropp..rutorna behöver tex inte synas och behöver inte ha stora biceps/triceps..men vill att bröstmusklerna ska sticka ut lite och få denna V-överkropp...svårt o förklara..[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare


   
SvaraCitera
Hando

Med 20 kg hantlar kommer du längre än vad du tror. Så det är nog ingen idé att köpa mer om du inte vill bli en riktigt stor biff som duden till höger. [cool]
Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hando:

Med 20 kg hantlar kommer du längre än vad du tror. Så det är nog ingen idé att köpta mer om du inte vill bli en riktigt stor biff.

Okej, det var det jag ville höra. Tackar, då sticker jag till rusta direkt o köper imorgon..hahah[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chivu:

Nej tack, jag är redan jävligt smal. Jag vill bygga lite muskler..

Påstår du att man inte får bättre muskler av att springa? [surprised]


   
SvaraCitera
Hando

Chivu:

då sticker jag till rusta direkt o köper imorgon

Gör't [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oooskar:

Påstår du att man inte får bättre muskler av att springa?

Jo det kanske man får, men man tappar ju mycket fett också..och jag vill inte tappa fet..jag vill bli större..är 177 och väger 64..alldeles för lite.

Och sen orkar jag banne mig inte springa..fan vad jobbigt.


   
SvaraCitera

Chivu:

Som han i mitten, fast självklart inte så stor..utan bara en helt vanlig definierad kropp..rutorna behöver tex inte synas och behöver inte ha stora biceps/triceps..men vill att bröstmusklerna ska sticka ut lite och få denna V-överkropp...svårt o förklara..

Fattar ingenting, men om du inte ens vill vara lika "stor" som han på bilden så räcker det absolut med 20kgs hantlar.
Eller det beror på hur stark du är, är du skitsvag räcker det, är du inte det räcker det inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

majkie2:

Fattar ingenting, men om du inte ens vill vara lika "stor" som han på bilden så räcker det absolut med 20kgs hantlar.
Eller det beror på hur stark du är, är du skitsvag räcker det, är du inte det räcker det inte.

Jag tror att det finns väldigt få personer som är svagare än mig..så det blir nog bra isåfall [bigsmile]


   
SvaraCitera

Chivu:

Jag tror att det finns väldigt få personer som är svagare än mig..så det blir nog bra isåfall

Goodie.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chivu:

Jo det kanske man får, men man tappar ju mycket fett också..och jag vill inte tappa fet..jag vill bli större..är 177 och väger 64..alldeles för lite.

Och sen orkar jag banne mig inte springa..fan vad jobbigt.

alright, håller med dig. skulle aldrig palla att springa [cute]


   
SvaraCitera