Aviseringar
Rensa alla

Hur låstas rapar man?


Ämnesstartare

Har alltid varit avundsjuk på dessa begåvade mänskor som kan låtsas rapa. Likt en trubadur tassar dom sig fram på två ben medans de vissar vad de går för. Själv går jag inte alls 🙁 Lär mig.


   
Citera
Lounge

Hur ska man beskriva detta i text. 

XD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En rap är inget man "låtsas gör". En rap är något man skapar. En rap är ett konstverk, ett mäster verk som måste skapas med glädje, omsorg, kärlek och ett varmt hjärta. En rap är inget man bara trycker ur sig bara sådär. Det är något heligt som inte får missbrukas. Så om du inte kan rapa... då är du inte en av de utvalda, jag är ledsen men det är bara att gå vidare i livet. Tack för att du iallafall försökte bli en av oss, rap gudar!


   
SvaraCitera

adaq:
En rap är inget man "låtsas gör". En rap är något man skapar. En rap är ett konstverk, ett mäster verk som måste skapas med glädje, omsorg, kärlek och ett varmt hjärta. En rap är inget man bara trycker ur sig bara sådär. Det är något heligt som inte får missbrukas. Så om du inte kan rapa... då är du inte en av de utvalda, jag är ledsen men det är bara att gå vidare i livet. Tack för att du iallafall försökte bli en av oss, rap gudar!

<3 +1, inte för att jag tycker att det är fräscht med rapar men ändå.


   
SvaraCitera

Vad ska det vara bra för att kunna?!? Skeptisk


   
SvaraCitera
PMR
 PMR

Tro mig, livet blir inte lättare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

RAP = de besvär som man kan få av gaser är rapningar, en känsla av uppspändhet och buller i magen, ont i magen samt att gasen kommer ut genom ändtarmen.

RAPP = ett vokalt uttryckssätt där text talas i takt till musik på ett poetiskt vis. Rapp förekommer framförallt inom musik kopplat till hiphopen. Rap finns också inom andra genrer som metal och eurodance.


   
SvaraCitera

lyckas svälja luft så rapar man automatiskt 


   
SvaraCitera