Aviseringar
Rensa alla

hur låter det när um:are hostar, nyser, gäspar osv?


Ämnesstartare

mynona:
Däremot blir jag galen av att höra folk som talar och gäspar samtidigt. är det något jag inte tål så är det det. Det provocerar mig oerhört. jag måste hålla för öronen om någon gör det. jag blir vansinnigArgGråterIcke!Tumme nedArg

tala i gäspen är standard. Man måste vara lite effektiv!

mvh den minst effektiva människan på denna jord.


   
SvaraCitera

mynona:

Jag tycker instinktivt att de överdriver och gör sig till eftersom en gäspning faktiskt inte kräver att man använder sig av stämbanden, det ger snarare intryck av: "Lyssna nu, jag gäspar, hör du det? Jag vill att du ska vara medveten om det, därför använder jag stämbanden när jag gör det trots att det egentligen är helt onödigt." 

beror väl på om man spänner sig allmänt, typ sträcker på sig, då kan stämbanden gå ihop.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Attjo! Cough! Yawn...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

När KnegarN gäspar så hörs det ett lejonvrål från ingenstans.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

När KnegarN gäspar så hörs det ett lejonvrål från ingenstans.

Knegaren:
Attjo! Cough! Yawn...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sen gör han den där hantverkarnysningen som är alldeles hårresande för folk inom 10m radie

sicilianmind:
När KnegarN gäspar så hörs det ett lejonvrål från ingenstans.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kennyman:
Den e sämst. 

tur jag inte hört den då! fast jag kollade in den på youtube, o ja den va sämst 

mynona:
Däremot blir jag galen av att höra folk som talar och gäspar samtidigt. är det något jag inte tål så är det det. Det provocerar mig oerhört. jag måste hålla för öronen om någon gör det. jag blir vansinnigArgGråterIcke!Tumme nedArg

va jobbigt att tycka det är jobbigt för det gör folk hela tiden ju : o 


   
SvaraCitera
mynona

Mirousroea: va jobbigt att tycka det är jobbigt för det gör folk hela tiden ju : o

Det är avskyvärt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

Det är avskyvärt

lovar att jag inte ska göra det då om vi skulle hamna på samma träff : ) 


   
SvaraCitera
mynona

Mirousroea: lovar att jag inte ska göra det då om vi skulle hamna på samma träff : )

Då undviker du att göra något som skulle få mig att fatta stark antagonism, så det är positivtTumme upp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

Då undviker du att göra något som skulle få mig att fatta stark antagonism, så det är positivtTumme upp

fast det är väl bättre att nån gäspar när hen pratar än att prata så hen spottar? 


   
SvaraCitera
mynona

Mirousroea: fast det är väl bättre att nån gäspar när hen pratar än att prata så hen spottar?

spott hade jag kanske tyckt vore äckligt, men jag hade inte blivit provocerad av det och det hade inte gått mig på nerverna


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

spott hade jag kanske tyckt vore äckligt, men jag hade inte blivit provocerad av det och det hade inte gått mig på nerverna

vad med när folk pratar med mat i munnen? så där man ser allt innehållet 


   
SvaraCitera
mynona

Mirousroea: vad med när folk pratar med mat i munnen? så där man ser allt innehållet

fullkomligt motbjudande. dock skadar det inte mina nerver fullt lika mycket. men jag medger att det kommer nära


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

fullkomligt motbjudande. dock skadar det inte mina nerver fullt lika mycket. men jag medger att det kommer nära

aa det är inte särskilt trevligt. hm finns det något liknande som stör dig mer än när folk pratar när de gäspar? 


   
SvaraCitera