Aviseringar
Rensa alla

Hur löser jag mitt problem?


Ämnesstartare

Allt har verkligen varit emot mig idag känns det som, jag är sjukt överväldigad av alla tankar. Jag kan därför inte tänka klart själv och komma på en lösning, därför frågar jag er om råd.

Jag ska börja med roaccutan, medicinen mot akne. Den käkar man i 6 månader, man får inte sola under tiden eller tattuera sig.

Jag kommer börja med den medicinen den 8 januari fick jag veta idag. Den 8 februari har jag en tattootid, som betyder helt otroligt mycket. Vad är bäst 1. ringa tatueraren och hoppas att hon har en tid innan 8 jan, och om det inte går, bli av med handpenningen jag gav henne på 500kr. 2. Fråga hudläkaren när jag träffar henne om jag kan börja på medicinen två månader senare.

I sommar var tanken att jag skulle jobba i grekland hela sommaren. Om jag börjar med medicinen betyder det att jag inte kommer kunna det. Vad är viktigast 1. Få en finnfri hud forever. 2. Jobba i grekland över sommaren som är en sorts dröm, har annars ingen aning vad jag ska göra till sommaren och sen efter det.


   
Citera
Ämnesstartare

Human:

två månader senare.

1 månad senare


   
SvaraCitera

Beror väl på vad du själv står i dina prioriteringar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

Beror väl på vad du själv står i dina prioriteringar

just nu har jag ingen aning. Jag vill bara höra vad andra hade gjort och vad deras motivering till det är.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Finns det inte som alternativ att börja medecineringen efter sommaren?


   
SvaraCitera

Human:

just nu har jag ingen aning. Jag vill bara höra vad andra hade gjort och vad deras motivering till det är.

Okej. har ej något att tillföra[sad]


   
SvaraCitera

det är ju bara välja vad du tyker är viktigast


   
SvaraCitera

Tatuering? Lol.

Ta medicinen, och åk till Grekland när det är färdigt. 🙂


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera