Aviseringar
Rensa alla

Hur lyckas alla ungdomar få tag i sina idolers nummer?


aleelo
Ämnesstartare

Hur lyckas alla ungdomar få tag i sina idolers nummer? Såg att en massa ringde till typ Yohio,Clara Henry ,William Spetz osv. Deras nr finns ej på hitta eller Eniro så hur lyckas dem? Någon sida? Länka isf.


   
Citera

Vems nummer vill du ha?


   
SvaraCitera

+ vilka är Clara Henry och William Spetz?


   
SvaraCitera

Busenkelt juuuu shit. 

Minns när jag var ung och busringde massa kändissar <3


   
SvaraCitera
aleelo
Ämnesstartare

ehd:
Vems nummer vill du ha?

S3ON:
Busenkelt juuuu shit. 

Minns när jag var ung och busringde massa kändissar <3

Ehd: googla. Och s3on hur?:) för övrigt var det just dessa jag hade tänkt att skaffa. Claras Williams O Yohios!:P väldigt tacksam om ni skulle lyckas trolla fram dessa , tror dock ej att ni klarar det!:( 


   
SvaraCitera

aleelo: Ehd: googla.

Va?


   
SvaraCitera
aleelo
Ämnesstartare

ehd:

Va?

På vilka dem är 🙂 Annars , skulle du kunna få tag i deras nr tror du O isf hur?:)


   
SvaraCitera

aleelo:

På vilka dem är 🙂 Annars , skulle du kunna få tag i deras nr tror du O isf hur?:)

Ahaa, du hade ju citerat "Vems nummer vill du ha" så jag fattade inte. Har ingen aning om hur man får tag i numren.


   
SvaraCitera
aleelo
Ämnesstartare

ehd:

Ahaa, du hade ju citerat "Vems nummer vill du ha" så jag fattade inte. Har ingen aning om hur man får tag i numren.

Jo, råkade citera lite fel haha 🙂 okej 🙂 hoppas s3on kan hjälpa :)!


   
SvaraCitera

Yohio for nårra få kvarter ifrån sin pappa, här har du numret till pappan 😛 070 742 48 62
Ring det och fråga om du kan få tala med Kevin/Yohio.


   
SvaraCitera

aleelo:

Ehd: googla. Och s3on hur?:) för övrigt var det just dessa jag hade tänkt att skaffa. Claras Williams O Yohios!:P väldigt tacksam om ni skulle lyckas trolla fram dessa , tror dock ej att ni klarar det!:( 

1. om du var kändis, tror du då att du skulle uppskatta om random jobbiga fans ringde dig hela tiden?

2. om du ringer till dem, vad får dig att tro att de kommer vilja prata med just dig? 


   
SvaraCitera

CoolMan har ju kontakter vettu 


   
SvaraCitera
aleelo
Ämnesstartare

Blivande_japan:

1. om du var kändis, tror du då att du skulle uppskatta om random jobbiga fans ringde dig hela tiden?

2. om du ringer till dem, vad får dig att tro att de kommer vilja prata med just dig? 

1- Alla har vi busringt! 2- William (hans nr jag ville ha) har gått på samma skola och vi har tappat kontakten när båda flyttade. Så tror säkert att han vill prata med mig!;)


   
SvaraCitera
aleelo
Ämnesstartare

Xuzkie:
Yohio for nårra få kvarter ifrån sin pappa, här har du numret till pappan 😛 070 742 48 62
Ring det och fråga om du kan få tala med Kevin/Yohio.

Tackar och bockar ska ringa imorgon, skriver resultat:)!


   
SvaraCitera
aleelo
Ämnesstartare

Diamond:
CoolMan har ju kontakter vettu 

Sure xD


   
SvaraCitera