Aviseringar
Rensa alla

Hur märker man?


Ämnesstartare

Hur märker man när tjejen kommer? känns så dumt att bara fråga "kom du"? hur kan man se/höra/känna etc etc när en tjej kommer?


   
Citera

om hon har kommit och du fortsätter talla intensivt i hennes fitta säger hon nog till för d är inte så skönt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

avbryt akten var 4e minut å fråga om hon kom, hur svårt är det?


   
SvaraCitera

[cool]


   
SvaraCitera

Det är väl inte så farligt att fråga "kom du?"?


   
SvaraCitera

Tözen:

talla intensivt i hennes fitta

Skrattarrr.


   
SvaraCitera

skallen09:

hur kan man se/höra/känna etc etc när en tjej kommer?

Jellybeans:

Det är väl inte så farligt att fråga "kom du?"?

ehm jo det är det väl? XD lite iaf 😛

men hmm.. det jag hört är att tjejen blir spänd då.. kommer säkert tryckas åt lite runt din schlange.. vet dock inte det sj då jag inte varit med om det än lr vill vara med om det ännu 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knarko:

lr vill vara med om det ännu

lögnare.


   
SvaraCitera

NUJÄVLARR:

lögnare.

ännu sa jag ^^ vill vara med om det iaf [wink]


   
SvaraCitera

itch:

Skrattarrr.

ja,men hur skönt på en skala är d att taffsa intensivt på ens fitta när man kommit?en sak om man gör d själv,då vet man ju hur d ska göras och exakt vilken punkt för att inte bli obehagligt. O_o killar är fokuserade på klitoris för d är så dom flesta tjejer får orgasm och jag vet ialf att jag inte vill att nån kille ska fortsätta gnugga när jag kommit,får nervryckningar om d inte görs på rätt sätt och d är obehagligt O_o så han märker nog ifall hon kommit om han fortsätter så och om hon är känslig [tard]


   
SvaraCitera

Knarko:

din schlange

xDDD???


   
SvaraCitera

Jellybeans:

Det är väl inte så farligt att fråga "kom du?"?

Så pinsamt att fråga ju [blush] Ännu pinsammare om hon blir generad och säger "men det är väl klart att jag kom, märkte du inte det?"

Då vet man inte om man ska ta det som en komplimang eller bli generad [blush] Folk borde bli generade oftare, det är en så rolig känsla.


   
SvaraCitera

Mawns:

Så pinsamt att fråga ju [blush] Ännu pinsammare om hon blir generad och säger "men det är väl klart att jag kom, märkte du inte det?"

Det är väl värre om hon säger "Nej jag kom inte, trodde du det?"


   
SvaraCitera

Tözen:

[tard]

Var mest verbet som var alldeles jättefint och skoj. "Talla", skrattar.


   
SvaraCitera

Jellybeans:

Det är väl värre om hon säger "Nej jag kom inte, trodde du det?"

Har aldrig fått det svaret [blush]

Dold text: Men inte för att jag är så himla bra, utan mest för att jag bara frågat det en gång


   
SvaraCitera