Aviseringar
Rensa alla

hur märker man om han fejkar orgasmen??


Ämnesstartare

Nu är det så här att jag TROR, men jag vet inte.. om min kille börjat fejka sin orgasm på senaste tiden.

Jag behöver er hjälp[wink]

Grejen är att jag har aldrig lyckats känna av sperman i mej då han kommer i mej, som alla andra tjejer tycks göra??[rolleyes] Jag förstår inte det där... och tänker nog int gå mer ingående på det, men bara den grejen gör ju att jag egentligen har noll koll på läget om han kommer lr ej...

Det enda som gör mej "säker" är när jag sätter mej på toan lr liknande efter samlaget... och sperman droppar ur mej. DÅ vet jag att han ej fejkat.

Men fåtal senaste ggrna så har hans orgasm varit ganska ljudlös.. och sen har det ej runnit något ur mej efteråt. Speciellt igårkväll... han stönade, men mitt i alltihopp då han kom så stannade han mina rörelser, vilket han aldrig gjort förr, han sa "det blev för mycket känsel", han påsyod att han kom väldigt känsligt... men inget rann ur mej efteråt.

Låååångt inlägg jag vet... men jag undrar om det finns nåt säkert sätt å veta att han fejkat. Jag har redan ifrågasatt han 2 ggr "fejkar du?" "det e lungt om du fejkar... vill bara int att du ljuger för mej, för jag har ju aldrig fejkat för dig" osv. Nu vill jag ej ifrågasätta mer...


   
Citera
Ämnesetiketter

vad har han sagt när du har frågat honom då?


   
SvaraCitera

Älskling, det här är privat [blush]


   
SvaraCitera

Hur jag lyckades i mitt huvud tycka det där var kul är ju ofattbart [rolleyes]


   
SvaraCitera

Ending Jon:

Hur jag lyckades i mitt huvud tycka det där var kul är ju ofattbart

du var mig en söt jävel


   
SvaraCitera

Vem bryr sig, gillar du honom mindre för att han är seg? :/


   
SvaraCitera

Ending Jon:

Hur jag lyckades i mitt huvud tycka det där var kul är ju ofattbart

förbättrade min kväll någon sekund då jag skrattade till i alla fall


   
SvaraCitera

BLODÅDRA:

du var mig en söt jävel

*fniss*

mjölk:

förbättrade min kväll någon sekund då jag skrattade till i alla fall

Ah, bättre än inget antar jag [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BLODÅDRA:

vad har han sagt när du har frågat honom då?

han har ju som sagt sagt att nej han fejkar inte, med lite smått irritiration i rösten... därav har jag även slutat fråga, för jag får "lita på hans ord".

Sagitta:

Vem bryr sig, gillar du honom mindre för att han är seg? :/

seg? vadå seg?
Om du nu syftar på att om jag skulle gilla han mindre för han fejkar så är svaret nej. Självklart inte!
Men jag själv anser att ärlighet kommer i första hand.. visserligen om han börjat fejka på senaste och tycker det e pinsamt, så han ljugit en gång... å sen gjort det igen, och ej då vågar erkänna, det förstår ju jag. Men samtidigt så tycker jag att när man har varit ihop så pass länge som vi har (2 år), å man helt plötsligt börjar fejka.... så kan man väl ta å erkänna det endå.
vilket han nu inte verkar va beredd å göra isf.... därför denna tråd, jag ville veta nåra "tecken" på att han fejkar... inget ni kan ge?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oerfaren:

Jag behöver er hjälp

Han kanske inte har så mkt sperma o få ut just när ni sexar? Vrf skulle han fejka? Om han vet hur han ska komma när han sexar med dej, vad han gillar. Varför skulle han inte göra om det? Sexa skönt ist för o fejka eller så.. Eller det kanske har hänt nåt som gör att han känner sej pressad, eller du kanske inte gillar den positionen han brukar komma i o har sagt det omedvetet om att det e hans favorit eller nåt.

Tror nog inte du ska fråga han mer eller tänka på det, då blir han la pressad? Hört killar kan bli det[cute] Men vet inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ms_A:

Han kanske inte har så mkt sperma o få ut just när ni sexar? Vrf skulle han fejka? Om han vet hur han ska komma när han sexar med dej, vad han gillar. Varför skulle han inte göra om det?

jorå han hade nog allt ett dygns sperma i sej... han brukar vanligtvis runka varje dag om vi ej har sex, dvs brukar han komma varje dag.

ms_A:

Eller det kanske har hänt nåt som gör att han känner sej pressad, eller du kanske inte gillar den positionen han

ms_A:

Tror nog inte du ska fråga han mer eller tänka på det, då blir han la pressad? Hört killar kan bli det Men vet inte.

Det där med å känna sej pressad kanske är nåt å fundera på.... han har ju tappat kondisen på senaste, vilket han skäms för, och mer sällan orkar ha sex. detta kan va en anledning till att han börjat fejka... för vi har väl som "alla andra" en naturlig vana att ha sex tills han kommer, annars känns sexet avbrutet på nå vis.

Fast självklart kan vi ha sex, och om han ej kommer.. ej fejkar, bara säger han ej orkar mer, så slutar vi, inge mer med det.

Jag undrar dock vart bevisen ligger? Brukar du känna när en kille kommer i dej?? jag känner ju aldrig det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Man kan komma utan utlösning, om kan få utlösning utan att komma, men båda händer rätt sällan.

Har personligen aldrig varit med om att all sperma har stannat kvar, så det borde vara beviset - om ingen sperma kommer ut efteråt så har han antingen kommit utan utlösning (sällsynt) eller så har han inte kommit.


   
SvaraCitera

oerfaren:

för vi har väl som "alla andra" en naturlig vana att ha sex tills han kommer, annars känns sexet avbrutet på nå vis.

tills han kommer?? du då?

jag känner inte om min kille kommer i mig så där jätteväl, men man känner ju efteråt, om man spänner sig lite efteråt så brukar utlösningen komma ut.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du måste vara sämst i sängen, tösen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aegidrom:

Har personligen aldrig varit med om att all sperma har stannat kvar, så det borde vara beviset - om ingen sperma kommer ut efteråt så har han antingen kommit utan utlösning (sällsynt) eller så har han inte kommit.

jo iofs... men det känns bara så överdrivet å fråga om han kom utan utlösning, känns som man e nåt slags kontrollfreak. Jag får helt enkelt lita på han, eller låta det vara... hans eget fel om han fejkar.

shulululu1:

tills han kommer?? du då?

näe han kommer så avslutas ju oftast sexet just för han slaknar. Han brukar oftast göra så jag kommer innan han "tänker på sej själv". Men ibland är det heller inte orgasmen jag e ute efter.... själva sexet är ju jävligt skönt bara det[cool]


   
SvaraCitera