Aviseringar
Rensa alla

hur märker man om han fejkar orgasmen??


klart han fejkar, han vill ju få sexet överstökat så fort som möjligt. orka sexa med en tjej, liksom[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja man kan komma utan utlösning, jag har dock aldrig gjort det, hur man ska kunna kontrollera & fejka sin orgasm , är beyond me ?????? hahahaha[rolleyes]


   
SvaraCitera

det kommer ingen sperma/hans penis är styv långt efteråt?[shake]


   
SvaraCitera

oerfaren:

min kille börjat fejka sin orgasm

Brukar du komma då? Eller fejkar du med? Det borde ju annars vara ganska lätt att avslöja en fejkad kill-orgasm. Kuken blir ju liksom lite extra hård och uppsvälld precis när man kommer, och oftast märks det ju på andning och kroppsrörelser med.

Låter ju annars som att ert sexliv kanske inte är det bästa just nu, om det är sant att ni slutar innan ni kommit för att han inte orkar mer. Måste ju för övrigt ha sjukt dålig kondis om man inte orkar komma som kille..

Känns ju mer som att han vill undvika att komma i dig, han kanske är nojig för att du skall bli gravid eller nått annat?


   
SvaraCitera
talrik

oerfaren:

inget ni kan ge?

ta honom i munnen nästa gång när du tror han kommer. Då känner du definitivt. Efter 2 år kanske d e dags å krydda till sexlivet nyways [wink]


   
SvaraCitera
Åtta

AndyH:

Måste ju för övrigt ha sjukt dålig kondis om man inte orkar komma som kille..

[sad][cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chickfactor:

det kommer ingen sperma/hans penis är styv långt efteråt?

hmm tänkte jag int på... satte mej bara på toan direkt efter å väntade på att det skulle rinna ut å funderade på det konstiga sex vi nyss hade...

AndyH:

Brukar du komma då? Eller fejkar du med? Det borde ju annars vara ganska lätt att avslöja en fejkad kill-orgasm. Kuken blir ju liksom lite extra hård och uppsvälld precis när man kommer, och oftast märks det ju på andning och kroppsrörelser med.

jag har aldrig fejkat med min nuvarande... om jag ej lyckas komma osv så säger jag bara det, på detta vi litar han på mej.

Joo jag har märkt det å många ställningar och när jag runkar/suger han, att den styvnar extra hårt precis då han e påväg å komma. Dock så e jag ej så van att känna igen den biten vid denna ställningen vi utförde då jag trodde han fejka senast. Är nämligen en "ny" ställning vi "kommit på", visserligen njuter jag mer av den än han gör (har han erkänt)... KAN ju va därför hehe.

AndyH:

Låter ju annars som att ert sexliv kanske inte är det bästa just nu, om det är sant att ni slutar innan ni kommit för att han inte orkar mer. Måste ju för övrigt ha sjukt dålig kondis om man inte orkar komma som kille..

Jo han har sjukt dålig kondis, han e fullt medveten om det... å han skäms för det, detta sätter lite extra press ibland, det e vi båda medvetna om.

AndyH:

Känns ju mer som att han vill undvika att komma i dig, han kanske är nojig för att du skall bli gravid eller nått annat?

Nej nej.. han undviker ingenting sånt.. jag är 99% skyddad mot graviditet[wink] Vi har tillomed diskuterat fram mitt nuvarande p-medel tillsammans, så han känner sig säker.


   
SvaraCitera

oerfaren:

Låååångt inlägg jag vet

Ja, jättelångt. Oändligt.


   
SvaraCitera

oerfaren:

Nu är det så här att jag TROR, men jag vet inte.. om min kille börjat fejka sin orgasm på senaste tiden.

om han kommer så rinner sperman ut ur dig när du ställer dig upp.


   
SvaraCitera

oerfaren:

.

Kan ju också vara så enkelt att han inte alltid känner något behov av att komma utan är nöjd med att tillfredställa dig.

Min kille är sån ibland när vi skall sova, vi sexar så jag kommer, sen håller han bara om mig och somnar. När jag frågar säger han att han inte alltid är så kåt utan bara vill att jag ska ha det skönt för att han älskar mig.

I början tyckte jag att det var sjukt frustrerande för jag trodde att han typ inte gillade att ha sex med mig eller nått. Men han fungerar bara lite annorlunda än jag och nu tänker jag inte på det längre. Dock har han aldrig fejkat, han säger direkt när han inte vill.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

AndyH:

Kan ju också vara så enkelt att han inte alltid känner något behov av att komma utan är nöjd med att tillfredställa dig.

jo ibland fungerar min kille oxå så... att han bara vill tillfredställa mig för han tycker det e en underbar upplevelsse att få se mej njuta.
Men ibland händer det dock att han inte e kåt alls, vill tillfredställa mej... å bara den grejen gör han helt plötsligt kåt[wink]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera