Aviseringar
Rensa alla

Hur man ser på vuxna med sina egna vuxna ögon


Ämnesstartare

Tözen:

Sant[love]
Men vad får vi ​för värld om ingen tar ansvar och alla​ bara skiter i allt?

Älskarey. xDDD [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SUKOF:

Älskarey. xDDD

Skönt att nån gör d ialf.[sad]Du är den enda som​ förstår sig på mig till 110%[sad]Ingen annan fattar dedär.[sad][cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

Skönt att nån gör d ialf.[sad]Du är den enda som​ förstår sig på m​ig till 110%[sad]Ingen annan fattar dedär.[sad][cry]

Jodå, det är fler som ä​r Yrrolfanatiker. Många fler! Svårt att inte älska ett sådant underverk till film.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SUKOF:

Jodå, det är fler som är Yrrolfanatiker. Många fler! Svårt att inte älska ett sådant underverk till film.

sant,omöjligt.
Ska göra pastasallad..mmhhhhmmm!!!!flera dar sen jag åt nåt vettigt ;(


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

Ska göra pastasallad..mmhhhhmmm!!!!flera dar sen jag åt nåt vettigt ;(

Skojar du eller. Själv har jag levt på nudlar i veckor. [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

Vi är 18,vi är långt ifrån vuxna även d känns så när man flyttat hemmifrån och sköter​ allt själv.

Samhällets fel. På medeltiden så hade du betraktats som gammal och snart döende. För att inte tala om ännu tidigare tidseror. På bronsåldern var medellivslängden 18, så om du inte vill hävda att befolkningen då uteslutande bestod utav barn så får du nog tänka över det där igen. Att sjukvården och diverse andra omständigheter lyckats dra upp medellivslängden något så absurdt innebär inte att det mänskliga psyket utvecklas långsammare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SUKOF:

Skojar du eller. Själv har jag levt på nudlar i veckor.

döden >_< äckligt! ibland kan man äta nudlar.

mediakatt:

Samhällets fel

Jag bryr mig inte om vad för syn d va på vuxenhet på medeltiden,har jag ingen nytta av.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

döden >_< äckligt! ibland kan man äta nudlar.

kan bara äta nudlar för tillfället. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SUKOF:

kan bara äta nudlar för tillfället.

Hatar dig btw

stackare,du kan få massa pastasallad av mig,har för hela veckan typ,men nu äter jag provencalesallad,keso,rökt skinka och nåra penne[bigsmile]gotgottgott!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

stackare,du kan få massa pastasallad av mig,har för hela veckan typ,men nu äter jag provencalesallad,keso,rökt skinka och nåra penne[bigsmile]gotgottgott!

Finns massa mat här också. Problemet sitter hos mig dock. Har ingen aptit.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SUKOF:

Finns massa mat här också. Problemet sitter hos mig dock. Har ingen aptit.

ajdå,känner samma nu,ville ha mat innan,men nu känner jag bara att jag vill slänga skiten och d va bortslösade pengar.[n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

ajdå,känner samma nu,ville ha mat innan,men nu känner jag bara att jag vill slänga skiten och d va bortslösade pengar.[n]

precis. blehh.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

Jag bryr mig inte om vad för syn d va på vuxenhet på medeltiden,har jag ingen nytta av.

Nehej, fortsätt att ha fel då.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Man fascineras mycket lättare av meningslösa historier när man är liten, vilket vuxna är bra på.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Matilda1988:

Man fascineras mycket lättare av meningslösa historier när man är liten, vilket vuxna är bra på.

Ja. Mycket sant.


   
SvaraCitera