Aviseringar
Rensa alla

Hur många?


Ämnesstartare

Är du nöjd med ditt kuddantal?

Image

Det är så fint att ha två stora kuddar mellan huvudkuddarna och sängramen, men byter man dessa örngott när man byter de övriga? Ohygieniskt annars tänker jag...... "smutsiga" kuddar får man ju dålig hy av.
Måste skaffa sådana, de jag har är inte stora nog.

Lägg gärna ut en bild på er säng med kuddarna i!!!

[cute]


   
Citera
Ämnesstartare

Kan inte fatta att jag gick för att kolla detta eftersom jag aldrig tänkt på det, men...

isola:

Fler än tre (Du röstade på detta alternativ)

Fyra faktiskt. Och egentligen är jag inte nöjd med antalet. Fast ändå är jag det. Å ena sidan behöver jag bara en o då ser jag det som lite meningslöst o ha mer än en. Men å andra sidan är jag en väldigt rörlig sovare o det är lätt att kudden jag somnar med hamnar på golvet eller någon annanstans i sängen, och då är det bra o ha några i reserv o ta fatt i i det halvsovande stadie jag är när jag nu inser att min huvudkudde försvunnit.

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Två (Du röstade på detta alternativ)

Eller det beror på hur man räknar. Har en stor som jag har längst in eller underst eller hur man nu säger och sen har jag en vanlig ovanpå den.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Duke:

Eller det beror på hur man räknar. Har en stor som jag har längst in eller underst eller hur man nu säger och sen har jag en vanlig ovanpå den.

Aha en som är större än en vanlig huvudkudde? Är lite på jakt efter sådana, fast helst en som är avlång. Men hittar ingen med syntetstoppning. Vägrar stödja plågsamma fjäderryckningar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Men hittar ingen med syntetstoppning

Är förvånad över detta. Borde la finnas eftersom många är allergiska? Vad jag vet så är dom på jobbet enbart med syntetstoppning. Om detta sedan är på grund av allergi eller ekonomi eller fjäderryckning har jag ingen aning om...

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

5.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Aha en som är större än en vanlig huvudkudde?

Precis och som har ett större örngott än vad vanliga huvudkuddar har.


   
SvaraCitera

isola:

Två (Du röstade på detta alternativ)

Använder en, ingen eller båda beroende på hur jag ligger. Omväxling förnöjer!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

eftersom många är allergiska? Vad jag vet så är dom på jobbet enbart med syntetstoppning. Om detta sedan är på grund av allergi eller ekonomi eller fjäderryckning har jag ingen aning om...

Antagligen allergi pga tvivlar på att de tänker på birdsen. [sad]

Duke:

Precis och som har ett större örngott än vad vanliga huvudkuddar har.

Var har du köpt den förhoppningsvis syntetstoppade och avlånga kudde?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Var har du köpt den förhoppningsvis syntetstoppade och avlånga kudde?

Har ingen aning om ifall den är syntetsstoppad eller ej, men den är köpt på Jysk bäddlager.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Duke:

Har ingen aning om ifall den är syntetsstoppad eller ej, men den är köpt på Jysk bäddlager.

Kläm på den. Sådär utforskande och riktigt hårt som ni egentligen vill klämma på bröst men inte får, då märker du!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Var har du köpt den förhoppningsvis syntetstoppade och avlånga kudde?

Ingen sport om inte någon fattig kines har fått jagat gäss en hel dag för att stoppa min kudde.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Achtung:

ngen sport om inte någon fattig kines har fått jagat gäss en hel dag för att stoppa min kudde.

Image

köp inga sådana okk


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image


   
SvaraCitera