Aviseringar
Rensa alla

Hur många aktiva medlemmar finns det på den här hemsidan?


Lengw
Ämnesstartare

Känner alla varandra?

Finns det grupper?

Jag har bestämt mig att interagera med andra personer som pratar Svenska. Det kan vara lite problematiskt då jag är van med Engelska, men det är ju varför jag är här Söt


   
Citera

Ganska få som är aktiva här om man jämför med andra sajter men det är det jag gillar med UM. Man lär kännna typ alla lite och man får ett hum om vilka typer de är Tumme upp


   
SvaraCitera

Känner ingen här, skriver ändå ganska mycket. Mycket glad 


   
SvaraCitera

Jag e aktiv.


   
SvaraCitera

Runt 40? 50? 


   
SvaraCitera

Jag e aktiv x) gillar att man vet typ villka alla är, känns mer som en grupp som pratar med varandra än " ok, du är någon jag pratar med sedan en annan, vänta har vi träffats förut?" 


   
SvaraCitera

50 kanske. Många är bara aktiva i vissa typer av diskussioner. Kommer en del nya personer och finns några som har funnits här många år, men man får ganska snabbt hyfsad koll på dom flesta. 


   
SvaraCitera
duden

Jag har nyss blivit aktiv Glad 


   
SvaraCitera

Brukar max var 35 st inloggade samtidigt på sidan. De säger ju inget om exakt hur många aktiva eftersom de är svårt att definiera när man räknas som, aktiv. är de när man loggar in varje dag, varannan? Hur många inlägg måste man skriva osv. De är parametrar man måste räkna med. 

Så frågan är svår att svara på. Dessutom har UM inga egna tekniker så de blir lite svårt att dra fram statiskt från databasen.


   
SvaraCitera

Känner ingen här inne på forumet.


   
SvaraCitera