kakakaka: fnissar åt ca 80% av mina inlägg, ibland hehe jag är rolig-fnitter eller oj hehe det där borde jag nog inte skriva-fnitter: D pollen blev sämst... hade upp till 50% först sen ba.. ne alla är seriösa..?
kakakaka: oj hehe det där borde jag nog inte skriva-fnitter
subhuman girl:hm bra fråga men är nog mest bara besviken.. himla innebär ju oftast att det på något vis är lustigt också
himlar du åt denna trådstart?
Kronotomi: Inga, antingen skrattar jag eller skämsen kombination av dessa som åsyftas, på ett ungefär.
subhuman girl:gz första inlägget btw
himlar du åt denna trådstart?
Kronotomi:lika enkelt som att säga coca cola zero
för avancerat för mig
En apas melankoli: Jag läser aldrig vad jag skriver. Fast det är också jävligt svagt, borde fan kunna se mig själv i vitögat. En dag kommer jag vara tillräckligt stark.det ska bara skrivas ner och sen fortfort bort med skiten tryck skicka så man slipper se det..
subhuman girl: tack, letade febrilt efter en tråd att "födas i"nice att du föddes inuti något som jag fött, älskar när det händer.
lemons or fruit: mer än 10%skulle snarare beskriva känslan som att en del av min själ sipprar ut genom min ryggrad.
durga: skulle snarare beskriva känslan som att en del av min själ sipprar ut genom min ryggrad.
lemons or fruit: mer än 10%
Kronotomi: antingen skrattar jag eller skämseller tänker vad fan är det jag skriver egentligen