Aviseringar
Rensa alla

Hur många fel blir rätt?


Ämnesstartare

PMR:
Den Svenska Björnstammen - Ett fel närmare rätt  ?

lite, men är osäker på om björnstammen är "värre än winnerbäck" som jag hade uttryckt det om jag var fanta eller om de faktiskt har någon sorts substans.. känns mest som en massa ordbajs som ska låta djupt.


   
SvaraCitera
PMR
 PMR

onödigt elak: känns mest som en massa ordbajs som ska låta djupt.

Låter som livet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

PMR:

Låter som livet

håller med, allt som inte har konkret förankring är ordbajs i min mening.


   
SvaraCitera
PMR
 PMR

onödigt elak:

håller med, allt som inte har konkret förankring är ordbajs i min mening.

Är ev övermakt en universell toalett?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

PMR:

Är ev övermakt en universell toalett?

det vet jag faktiskt inte och kan inte uttala mig om, men tanken att vi ska kunna gissa oss fram till svaret fast vi inte har facit eller någon metod att prova om gissningarna stämmer, är enligt mig absurd. man ska göra vad man kan med det man vet ist och så får väl herr övermakt/"den meningsfulla meningen med livet" giva sig tillkänna om hen nu behagar, det jävla rövhålet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det beror på styrkan hos den förstärkande stimulansen. eftersom de flesta har fel utan att få veta om det kan de nog fortsätta på den vägen utan förbättring, som en typ av oxidativ ackumulerande skada på deras livskvalitet och på den allmänna kosmiska balansen. ifall människor fick lära sig veta hut lite oftare hade det nog räckt att ha fel en eller två gånger.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det beror på styrkan hos den förstärkande stimulansen. eftersom de flesta ofta har fel utan att få veta om det kan de nog fortsätta på den vägen utan förbättring, som en typ av oxidativ ackumulerande skada på deras livskvalitet och på den allmänna kosmiska balansen. ifall människor fick lära sig veta hut lite oftare hade det nog räckt att ha fel en eller två gånger.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

durga: det beror på styrkan hos den förstärkande stimulansen. eftersom de flesta ofta har fel utan att få veta om det kan de nog fortsätta på den vägen utan förbättring, som en typ av oxidativ ackumulerande skada på deras livskvalitet och på den allmänna kosmiska balansen. ifall människor fick lära sig veta hut lite oftare hade det nog räckt att ha fel en eller två gånger.

du har en viss poäng.. dock så verkar du inte förstå att det som är betydligt viktigare än att sluta ha fel och därmed få lidande att upphöra, är att skydda våra uppblåsta egon via en metodik som brukar benämnas "snällhet"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

onödigt elak: du har en viss poäng.. dock så verkar du inte förstå att det som är betydligt viktigare än att sluta ha fel och därmed få lidande att upphöra, är att skydda våra uppblåsta egon via en metodik som brukar benämnas "snällhet"

men jag hade ju den här diskussionen med isola för någon vecka sedan. var inte sådan. jag tror inte att det finns risk för någon skada på våra egon om det råder en överenskommelse om mutual benefit i att du påpekar mina fel och att jag påpekar dina. är så van vid att vara uppfostrad och omgiven av besserwissrar att det inte har någon slagkraft längre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

durga: men jag hade ju den här diskussionen med isola för någon vecka sedan. var inte sådan. jag tror inte att det finns risk för någon skada på våra egon om det råder en överenskommelse om mutual benefit i att du påpekar mina fel och att jag påpekar dina. är så van vid att vara uppfostrad och omgiven av besserwissrar att det inte har någon slagkraft längre.

alltså jag var oerhört ironisk


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gråter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hur gick diskussionen med isola? Shockerad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

onödigt elak: alltså jag var oerhört ironisk

jag vet! men jag är alltid seriös. det känns bäst så.

onödigt elak:
hur gick diskussionen med isola? Shockerad

den fann ett naturligt slut, så jag tar det som att jag vann.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

durga: jag vet! men jag är alltid seriös. det känns bäst så.

håll dina perversioner för dig själv.. Gråter


   
SvaraCitera
Draug

Tro rätt tro fel.


   
SvaraCitera