Aviseringar
Rensa alla

Hur många filmer ser ni i veckan?


Cobrak

Haien: 0 eller 0,5

elr hur, film är överskattat


   
SvaraCitera

Screenshot_20190702-185936_Chrome.jpg

Jag ser två filmer varje kväll, vecka efter vecka. Eller så är de Web drama. Då kan det vara vara två avsnitt. 
De är 2-3timmar, efter denna listan har jag kissasian som är större men den har jag också gått igenom en gång förut. Sedan lite på Netflix men då stör familjen i bakgrunden med sitt springande, har några filmer på Netflix jag skulle vilja se men finner ingen ro i vardagsrummet.


   
SvaraCitera

hxiley:

1-5

Youtube klipp..filmer.. lägg ihop alla timmar klipp någon ser på..


   
SvaraCitera

SkeletonGirl:

Youtube klipp..filmer.. lägg ihop alla timmar klipp någon ser på..

SkeletonGirl:

Youtube klipp..filmer.. lägg ihop alla timmar klipp någon ser på..

lägger jag ihop mina yt klipp jag ser natt och dag, well uff 67892 timmar


   
SvaraCitera

SkeletonGirl:

Youtube klipp..filmer.. lägg ihop alla timmar klipp någon ser på..

ja, YouTubevideor ser jag ju mycket mer på, och så lite asiatisk animerad serie också Cool


   
SvaraCitera

123fendas:

ja, YouTubevideor ser jag ju mycket mer på, och så lite asiatisk animerad serie också Cool

Jag är svag för Disney animation. Vad kallar man det, 3d anime? Har väldigt svårt för dessa filmer men kul att se vilken som är bättre än den andra. Alltid något jag stör mig på, handlingen, filmningen, rösterna, ögonen.. färgerna är det som lockar.


   
SvaraCitera

SkeletonGirl: Jag är svag för Disney animation.

inte jag

SkeletonGirl: Vad kallar man det, 3d anime? Har väldigt svårt för dessa filmer men kul att se vilken som är bättre än den andra. Alltid något jag stör mig på, handlingen, filmningen, rösterna, ögonen.. färgerna är det som lockar.

3d anime?! vad är det?! nej, jag talar givetvis om vanlig 2d anime!


   
SvaraCitera

123fendas:

inte jag

3d anime?! vad är det?! nej, jag talar givetvis om vanlig 2d anime!

Mowgli är 3d för mig och narnia Galen


   
SvaraCitera

I snitt en om dagen skulle jag tro, så runt 7. 


   
SvaraCitera

brukade se typ 30 i veckan ett tag under gymnasiet, brukade sova på soffan o se film hela nätterna men e inget ja gör längre, nu ser ja kanske en film på fyra månader, kommer typ liksom inga roliga längre o ja har sett 80% av alla gamla filmer (inte bokstavligt, men alla som är någorlunda kända eller har 6+ på IMDB)


   
SvaraCitera

Den sista filmen som jag tittade på hete Lyckan från 1935 en rysk film jag tyckte den var bra annars tittar jag mest på youtube.


   
SvaraCitera

ser hellboy (2019) just nu


   
SvaraCitera