Aviseringar
Rensa alla

Hur många har du legat med? Hur många förhållanden har du haft?


Ämnesstartare

S3ON:

Men du vågade ju prata med henne, och länge! Eller? Mycket samtalande skrev du. Skulle inte påstå att människor som är rädda för människor törs det ens.. 

Ja, men då hade jag ju varit där några dagar innan jag ens vågade ta det steget att förmå mig öppna käften.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tjohej:

Ja, men då hade jag ju varit där några dagar innan jag ens vågade ta det steget att förmå mig öppna käften.

Övning ger färdighet! Alltså, du kan ju öva på att ta kontakt med randoms på stan, typ fråga hur mycket klockan är och så! Till slut släpper rädslorna serru! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

0 och 0


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mrman:
0 och 0

Eyy mannen, var håller stekarN hus? ej sett till honom på UM på flera dagar känns d som. Har han gängat sig eller? 😉 


   
SvaraCitera
reben

jättemånga? jättefå?

åhnej fan d kan man ej skriva


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Övning ger färdighet! Alltså, du kan ju öva på att ta kontakt med randoms på stan, typ fråga hur mycket klockan är och så! Till slut släpper rädslorna serru! 

Jag skulle för sånt behöva någon på plats som typ mer eller mindre tvingar mig. I sällskap med någon polare vågar jag dock mer än om jag är helt själv. Skulle aldrig våga mig fram. Men måste fan få bort all denna osäkerhet. Inte kul att vara nervös och nervpirrig stor del av den vakna tiden.Tack för dom pushande orden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Eyy mannen, var håller stekarN hus? ej sett till honom på UM på flera dagar känns d som. Har han gängat sig eller? 😉 

Haha vet inte, jag har inte heller haft tid att hänga här så mycket senaste veckan. Jag och Stekaren ska på kryssning på fredag så då kommer jag se honom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mrman:

Haha vet inte, jag har inte heller haft tid att hänga här så mycket senaste veckan. Jag och Stekaren ska på kryssning på fredag så då kommer jag se honom.

Segla lugnt 🙂 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tjohej: Skulle aldrig våga mig fram. Men måste fan få bort all denna osäkerhet. Inte kul att vara nervös och nervpirrig stor del av den vakna tiden.Tack för dom pushande orden.

Du borde gå i terapi lr ngt! 🙂 

mrman: Haha vet inte, jag har inte heller haft tid att hänga här så mycket senaste veckan. Jag och Stekaren ska på kryssning på fredag så då kommer jag se honom.

Sweet! Hälsa att utan alfahannen går vi mot mörkare tider, vi behöver ny vägledning! Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Du borde gå i terapi lr ngt! 🙂 

Sweet! Hälsa att utan alfahannen går vi mot mörkare tider, vi behöver ny vägledning! Glad

aaa ska göra det. Vet att UM behöver en alfahanne.


   
SvaraCitera

När jag läser vad som skrivs får jag uppfattningen att alla har jättemånga ligg
och många förhållanden. Är ni ärlig när ni skriver  0 - 0.
Jag har inte fört någon statistik och kommer nog inte ihåg alla men det är
säkert mer 15 och sen är det 5/6 som jag drömmer mig tillbaka till.

3 förhållanden som varat mer en vecka.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

noll och noll


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En poll hade behövts pga folk tycker ofta att de legat med/haft förhållanden med för få lr för många alt inte känner för att skriva så privata grejer i forum1


   
SvaraCitera

legat med 0

L

Förhållande 2(Om man inte räknar lågstadiet då man knappt visste vad kärlek var)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

0 och 0 


   
SvaraCitera