Aviseringar
Rensa alla

Hur många Kcal vid bulk?


Ämnesstartare

Zaew:

svårt att säga men någonstans runt där, går ju inte upp i vikt med en diet på ca 5000 kalorier iaf :S

Sjukt, hur mycket tränar du och hur stor är du? [surprised]


   
SvaraCitera

batleth:

Sjukt, hur mycket tränar du och hur stor är du? [surprised]

Styrka 4-5 gånger i veckan och utöver det försöker jag få in 2-3 konditionspass, går en hel del också eftersom jag studerar och inte anser att min ekonomi räcker för att köra bil(ca 7-12 km per dag)..

Väger runt 93 kg och är 189 lång.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zaew:

Styrka 4-5 gånger i veckan och utöver det försöker jag få in 2-3 konditionspass, går en hel del också eftersom jag studerar och inte anser att min ekonomi räcker för att köra bil(ca 7-12 km per dag)..

Väger runt 93 kg och är 189 lång.

Okej. [wink]

Jag älskar stora killar. [blush][crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

batleth:

Jag älskar stora killar.

Är han stor om han väger 93 och är 190 lång menar du? [rolleyes]

Förövrigt så ligger jag säkert på 5000+ vid bulk. Dock så skall jag aldrig mer bulka, av den anledningen att jag inte vill få större muskler, utan vill bara bli starkare. Muskelmassan är redan perfekt, symmetrin är snart också perfekt.

Den enda som fattar är att dra bort allt underhudsfett, skaffa lite bränna, och ligga på 200+ i bänken utan utrustning (och självklart ta sjukt mycket i alla andra övningar också).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

majkie2:

200+ i bänken

Hur mycket tar du nuförtiden btw? Var ett tag sen jag såg dina stats.


   
SvaraCitera

över 8 tusen om man heter magnus samuelsson


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Appuru:

Hur mycket tar du nuförtiden btw? Var ett tag sen jag såg dina stats.

Dom har inte ändrat sig särskilt mycket. Ligger säkert på 42-45 i dagens läge. Siktar dock på 60 innan sommarlovet (nej, det är inte orealistiskt).

Har ökat i för seg takt, nu ska det bli ändring på det. Jag ska bli mycket seriösare än tidigare. Tidigare så slapptränade jag bara egentligen (jag menar, jag var ju redan stark tänkte jag, varför ha bråttom liksom). Men mjo, nu blir det annat som sagt ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

majkie2:

seriösare

Om du redan har dem tankarna så är det sista steget att genomföra dem "bara" , keep it up and aim high. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Appuru:

att genomföra dem

Självklart.

Appuru:

aim high.

Såklart [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera