Aviseringar
Rensa alla

Hur många kommer du att ha knullat med?


500000


   
SvaraCitera

.......:
500000

Ta bort femman. ssst.gif


   
SvaraCitera

Jiri Novotný:
det är med gråten i halsen jag konstanterar att jag kommer dö som oskuld. jag är alledes för ful och konstig för att någon skulle vilja ha något att göra med mig.

Men du är inte ful


   
SvaraCitera

Jiri Novotný:
det är med gråten i halsen jag konstanterar att jag kommer dö som oskuld. jag är alledes för ful och konstig för att någon skulle vilja ha något att göra med mig.

vad är du ute efter för tjejer?

Jiri Novotný:

Ta bort femman. ssst.gif

svarade inte åt dig


   
SvaraCitera

.......:

vad är du ute efter för tjejer?

alla sorter. är inte kräsen eller dömande.


   
SvaraCitera

Jiri Novotný:
det är med gråten i halsen jag konstanterar att jag kommer dö som oskuld. jag är alledes för ful och konstig för att någon skulle vilja ha något att göra med mig.

Johansson:

Welcome to the club. Då är vi typ två.

Bullshit!!! Vad vet ni om det? Har ni sett in i framtiden? Hur kan ni vara så säkra? Det värsta man kan göra är att säga så. So what om man är tretton och inte oskuld eller 25 och.oskuld? Men jag lovar, det finns minst en i er närhet som gillar er mer än som vänner...


   
SvaraCitera

Lotus Elise: Bullshit!!! Vad vet ni om det? Har ni sett in i framtiden? Hur kan ni vara så säkra? Det värsta man kan göra är att säga så. So what om man är tretton och inte oskuld eller 25 och.oskuld? Men jag lovar, det finns minst en i er närhet som gillar er mer än som vänner...

Ja okej jag håller med om att så ska man väl inte tänka och säga.. Men det blir typ lite grann så man tänker efter ett tag ändå. Jag vet då inget om framtiden liksom. Situationen kan helt klart förändras. Typ att man kanske brukar ha haft sex när man är runt 20 bast eller?
Jaså, hur kan du lova det?
Så har jag aldrig tänkt att någon gillar mig mer än vän.. För har inte sett några tecken.


   
SvaraCitera

Jiri Novotný:

alla sorter. är inte kräsen eller dömande.

då borde inte ful eller konstig vara något hinder, sluta klaga


   
SvaraCitera

Johansson:

Ja okej jag håller med om att så ska man väl inte tänka och säga.. Men det blir typ lite grann så man tänker efter ett tag ändå. Jag vet då inget om framtiden liksom. Situationen kan helt klart förändras. Typ att man kanske brukar ha haft sex när man är runt 20 bast eller?
Jaså, hur kan du lova det?
Så har jag aldrig tänkt att någon gillar mig mer än vän.. För har inte sett några tecken.

Jag vet inte vad snitt åldern är, men jag menar, spelar det någon roll hur gammal man är när man har sex första gången? Oh,jo. Tro mig. De finns där man minst anar det. Min bästis träffa hennes ex på en inspelning på ett lov. En månad senare var dom ihop. Jag och mitt ex har känt varandra i tre år. I sommars var vi ihop. Innan han berätta visste jag inget om att han var kär i mig. Det finns och kommer finnas folk som attraherars av dig, frågan är om du tittar.tillräckligt noga?


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

kommer inte ha legat med någon före dess


   
SvaraCitera

.......:

då borde inte ful eller konstig vara något hinder, sluta klaga

Fula/konstiga tjejer vill inte ha mig då jag är EXTREMT ful och EXTREMT konstig. Dessutom är jag oskuld och har 14 cm kuk. Men ja, jag borde sluta klaga. Det hjälper inget och det finns folk som har det värre.


   
SvaraCitera

Lotus Elise:

Jag vet inte vad snitt åldern är, men jag menar, spelar det någon roll hur gammal man är när man har sex första gången? Oh,jo. Tro mig. De finns där man minst anar det. Min bästis träffa hennes ex på en inspelning på ett lov. En månad senare var dom ihop. Jag och mitt ex har känt varandra i tre år. I sommars var vi ihop. Innan han berätta visste jag inget om att han var kär i mig. Det finns och kommer finnas folk som attraherars av dig, frågan är om du tittar.tillräckligt noga?

Jag vet inte, jag tycker att de egentligen inte spelar någon roll. Men när diskussionen tas upp med någon kompis eller liknade och dom frågar om man haft "sex" och så svarar man med ett nej eller "har inte du med att göra"  då tar dom de automatiskt som att jag inte gjorde det och då känner man sig lite efter.
Jaha ojdå var som värst ändå.  Roligt för dig 🙂
Aha okej det kanske det ändå gör, hmm hur menar du nu? Jo klart jag kollar efter sånt men jag har inte lyckats hitta det av någon i mina kretsar liksom... Och försöker jag med nån ny brud så svarar dom inte på meddelande fast dom godkänt en som vän osv...


   
SvaraCitera

Johansson:

Jag vet inte, jag tycker att de egentligen inte spelar någon roll. Men när diskussionen tas upp med någon kompis eller liknade och dom frågar om man haft "sex" och så svarar man med ett nej eller "har inte du med att göra"  då tar dom de automatiskt som att jag inte gjorde det och då känner man sig lite efter.
Jaha ojdå var som värst ändå.  Roligt för dig 🙂
Aha okej det kanske det ändå gör, hmm hur menar du nu? Jo klart jag kollar efter sånt men jag har inte lyckats hitta det av någon i mina kretsar liksom... Och försöker jag med nån ny brud så svarar dom inte på meddelande fast dom godkänt en som vän osv...

det suger ju. De ska ju.inte vara elaka bara för att du är.oskuld.. Haha ja, synd att det tog slut....

Menar väll att man måste se sig om. Tjejer kan vara väldigt duktiga på att dölja sina känslor. Det är jobbigt när man blir friendzonad ja...


   
SvaraCitera

1-14 förmodligen då jag inte är speciellt intresserad av SEX---Mer dom flesta tjejer intresserar mig inte 😛 


   
SvaraCitera

Jiri Novotný:

Fula/konstiga tjejer vill inte ha mig då jag är EXTREMT ful och EXTREMT konstig. Dessutom är jag oskuld och har 14 cm kuk. Men ja, jag borde sluta klaga. Det hjälper inget och det finns folk som har det värre.

nä... du är söt


   
SvaraCitera