Aviseringar
Rensa alla

Hur många?


Ämnesstartare

isola: Dricker aldrig kaffe


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kske borde börja

pga ständigt trött och huvudvärk typ


   
SvaraCitera

en kopp på morgonen och en på eftermiddagen om jag jobbar/pluggar


   
SvaraCitera
höna

0-5


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON: pga ständigt trött och huvudvärk typ

Du löser inte det problemet med kaffe dock. Testa att äta nyttigare och börja ut och gå, sov regelbundet. Lovar att du blir piggare då. Glad


   
SvaraCitera
Yaren

Vad är grejen med folks pollalternativ? Det är stor skillnad på att dricka 2 koppar kaffe och fem koppar. Dessutom är koppar olika stora men jag antar att du menar små kaffekoppar? I så fall 2. Och det sällan. 
Suck


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:

Du löser inte det problemet med kaffe dock. Testa att äta nyttigare och börja ut och gå, sov regelbundet. Lovar att du blir piggare då. Glad

är snarare koncentrationen som ger huvudvärken så kaffe kanske lindrar där 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON: är snarare koncentrationen som ger huvudvärken så kaffe kanske lindrar där

Det enda som koffeinet gör är ju att lura din kropp att du inte i trött, det gör inte så att du mår bättre. Testa mitt tips i 2 veckor och jämför hur du mår då med hur du mår nu, bjuder dig på en månads förbrukning av kaffe om du inte märker någon positiv skillnad. Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:

Det enda som koffeinet gör är ju att lura din kropp att du inte i trött, det gör inte så att du mår bättre. Testa mitt tips i 2 veckor och jämför hur du mår då med hur du mår nu, bjuder dig på en månads förbrukning av kaffe om du inte märker någon positiv skillnad. Glad

har inte tid till d där


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dricker aldrig kaffe

Cool


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola: Två-fem

Fyra eller fem koppar tror jag. Det beror lite på om jag jobbar eller inte också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ngn gång i vecka pga får ej av läkare


   
SvaraCitera
mynona

Bööööörg:

Vad gör du när du behöver hålla dig vaken?

Det problemet har jag inte, så jag behöver ingen metod för att göra det. Jag brukar snarare ha problem att somna. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nvm

var c-vitaminbrist tror jag, åt en apelsin sen gick värken över 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

Det problemet har jag inte, så jag behöver ingen metod för att göra det. Jag brukar snarare ha problem att somna. 

Har du lätt att vakna?


   
SvaraCitera