Aviseringar
Rensa alla

hur många orgasmer har du haft i rad?


Bööööörg:

Nice. fick 3 igår sen slakna jag :- P

Grattis brorsan! high five.. eller ne, vill nog inte ta i din runkhand Ledsen du kan få en klapp på ryggen istället


   
SvaraCitera

Råkade rösta........

Bööööörg: kille: aldrig haft orgasm

Men är tjej och har nog aldrig haft mer än 1 under samma tillfälle


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tre :))


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stålröven:

Jo, efter den andra gången eller så.. men det går ju ändå, fast lite mer utav en utmaning

Så du körde på två gånger till slak? Skeptisk Haha sexade du eller runkade du?  


   
SvaraCitera
reben

asså vadå under samma "akt"???


   
SvaraCitera

Bööööörg: kille:1

Sen slaknar jag och måste "börja om". Känns fysiskt omöjligt för mig att få fler utan att slakna emellan, är det måhända något fel på min potens eller trollar ni (killar)?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

1           


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

1.

råka rösta 2


   
SvaraCitera

Proteus:

Sen slaknar jag och måste "börja om". Känns fysiskt omöjligt för mig att få fler utan att slakna emellan, är det måhända något fel på min potens eller trollar ni (killar)?

klarar 2 utan att det slaknar då jag är vrålkåt men det är sällan.. behöver c.a 5-10 minuters tid att återhämta mig också mellan varje gång, men det blir väldigt sällan mer än en gång i rad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Får ni andra killar också ont i pungen om ni kommer  ett flertal gånger typ 3+ under loppet av 2 timmar??


   
SvaraCitera

S3ON:
Får ni andra killar också ont i pungen om ni kommer  ett flertal gånger typ 3+ under loppet av 2 timmar??

ne du har förmodligen testikelcancer 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stålröven:

ne du har förmodligen testikelcancer 

Förmodligen!!Party


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
Får ni andra killar också ont i pungen om ni kommer  ett flertal gånger typ 3+ under loppet av 2 timmar??

om jag får utlösning 3+ ggr, ja


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Proteus:

Sen slaknar jag och måste "börja om". Känns fysiskt omöjligt för mig att få fler utan att slakna emellan, är det måhända något fel på min potens eller trollar ni (killar)?

Trollar inte, man får öva på det. Sen hjälper det att inte ha sprutat på ett tag. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bööööörg: kille:1

Som vit privilegierad man så är detta min lott i livet. Glad


   
SvaraCitera