Aviseringar
Rensa alla

hur många relationer har ni haft?


Ämnesstartare

det här en poll med flera alternativ, frågan är hur många relationer ni har haft. Om ni inte har haft någon relation så trycker ni bara på knappen "0 relationer". 

Om ni t.ex har haft en eller flera relationer, kommentera och skriv hur relationen var osv, berätta om hur ni upplevde att relationen var eller är.

Om ni inte har haft någon relation kan ni skriva varför ni inte har haft det, ni kan också berätta hur ni vill att eran framtida relation och partner ska vara. 


   
Citera
Ämnesetiketter

Jag har aldrig haft någon relation. Jag skulle vilja ha någon som kan bidra med en "give and take relationship" Alltså att vi båda bidrar till att den andra mår bra. Jag vill ha någon som är snäll, lyssnar på vad jag har att säga, men som även förväntar mig att lyssna på vad hen vill säga. Sedan skulle lite humor inte sitta fel. Främst brittisk humor! Mycket glad


   
SvaraCitera

Jag svarade en relation, men det blir ju utifrån min definition utav det. Enligt vissa vore det fler och enligt andra vore det färre. 

I det fallet jag tänkte på när jag kryssade i en relation så var den annorlunda men trevlig, även om det nog är rätt så klart nu. 


   
SvaraCitera

Ett riktigt


   
SvaraCitera

Ett riktigt men jag vne, det var 2 år sedan och var inte den lyckligaste i det förhållandet av olika anledningar. 


   
SvaraCitera

Beror


   
SvaraCitera
Haien

Ett, pågående och bra, nästan 2 år.


   
SvaraCitera

Har aldrig varit i ett förhållande men jag har dock frågat chans på ca 5 tjejer men jag fick ett nej av allihop. Jag skulle säga att jag inte har varit i ett förhållande pga. att jag sällan träffar nytt folk, framförallt tjejer.

Sen var jag väldigt överviktig och bara rent allmänt oattraktiv när jag frågade chans på tjejerna och hade ingen aning om hur man egentligen skulle bära sig åt, jag säger inte att jag vet mycket bättre idag men som jag minns det så var jag ganska desperat och clingy av mig förut. Flash-forward ca 5 år och jag har gått ner en hel del för att jag ville bli mer "attraktiv" bara för att inse att jag värderar min självständighet mer än ett förhållande.


   
SvaraCitera
Ice
 Ice

En hel del. Har varit både bra och dåliga, dock fler bra än dåliga.


   
SvaraCitera
M04
 M04

2 relationer 
1. Blev utnyttjad, varade längst då jag int  fick lämna”
2. Var ”distans”, aka träffades ej irl innan jag gjorde slut. Endast MASSA FaceTime samtal m.m, men var rätt seriöst, mer seriöst än andra killar som ”är kär i mig”  online så att säga. Varade va ett halvår.


   
SvaraCitera
Lokes

Två. Den första sög vill inte ens prata om den, den andra var underbar men vi skulle ha blivit tillsammans mycket tidigare istället för att vänta, det hade konsekvenser


   
SvaraCitera