Aviseringar
Rensa alla

Hur många röker på?


stoner:
Rökte väldigt mycket dvs flera gånger dagligen för ca sådär 5 - 6 år sedan. Idag har jag dragit ner väldigt mycket på rökandet. Blir på sin höjd någon gång i månaden. Har inget varken med att göra att det är olagligt eller att rökandet påverkat lungor eller psyke utan mer med att göra att jag flyttat ut på landet och köpt eget hus och har fullt upp med hus, trädgård, bil, musiksamlande mm.

blir det inte ganska jobbigt/tråkigt i längden att konstant vara hög?


   
SvaraCitera

dinkompis: blir det inte ganska jobbigt/tråkigt i längden att konstant vara hög?

Det finns ju två olika sorters Cannabis. Sativa som är uppåt och psykoaktivt och Indica som är nedåt och meditativt. Jag rökte enbart Sativa vilket gör att jag blev uppåt och glad.

Sorten jag rökte hette Nevilles Haze och var mer än 75% Sativa. Det som inte var Sativa var lite drygt 20% Northern Lights No 5 men som gav lite effekt mot majoriteten av Sativa.


   
SvaraCitera

rhffgc:

tänk på att vi bor i sverige - där fängelsevistelser är f1 chill

tänk på att vi bor i sverige - där man kan få fängelse för att man röker gräs


   
SvaraCitera

Tickstart:

tänk på att vi bor i sverige - där man kan få fängelse för att man röker gräs

du har redan sagt det ju


   
SvaraCitera

dinkompis: blir det inte ganska jobbigt/tråkigt i längden att konstant vara hög?

Här kan du läsa lite mer om "ruset" av Nevilles Haze.  Blink

LÄNK: http://www.greenhouseseeds.nl/shop/nevilles-haze-by-ozbud.html


   
SvaraCitera

S3ON:
f1 överskattat imo

nån har ingen kran


   
SvaraCitera

thl*kt N.:

nån har ingen kran

vi gillar olika osv


   
SvaraCitera

S3ON:

vi gillar olika osv

du och kranen?


   
SvaraCitera

när det bjuds. inget som övertygat mig än.


   
SvaraCitera

stoner:

Här kan du läsa lite mer om "ruset" av Nevilles Haze.  Blink

LÄNK: http://www.greenhouseseeds.nl/shop/nevilles-haze-by-ozbud.html

rökte du bara det strainet?


   
SvaraCitera

yeezythotme:
Är du aina eller

HahaMycket glad


   
SvaraCitera

rhffgc: du och kranen?

jag och burken. vad har kranar med ngt att göra? jag har testat "hög kvalité" från omtalade kranar också. är inte såld. tror jag hade tyckt bättre om ngt uppåt som kickar igång kropp1 Rodnar


   
SvaraCitera

meta 


   
SvaraCitera

S3ON:

vi gillar olika osv

att föredra alkohol framför cannabis är inte en subjektiv preferens utan en vanföreställning/önsketänkande/rationalisering.


   
SvaraCitera

thl*kt N.:

att föredra alkohol framför cannabis är inte en subjektiv preferens utan en vanföreställning/önsketänkande/rationalisering.

Nej Galen


   
SvaraCitera