Aviseringar
Rensa alla

Hur många timmar?


Ämnesstartare

Hur många timmar/dag är ni inne på UM, i snitt? Är det väldigt olika från dag till dag?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Ej räknat. Loggar in när jag har tråkigt typ.


   
SvaraCitera

Har alltid flik uppe om datorn ej är avstängd, vilket den är ca var andra/tredje natt.


   
SvaraCitera
Åtta

Har nästan alltid UM uppe i någon tab, även om jag jobbar med annat.

Men jag vet inte. Troligtvis alldeles för många timmar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

minst 17 - 02. Typ 9 timmar. [blush][blush][blush][blush][blush][blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mycket olika. Beroende på aktiviteten på forumet samt den generella attityden mot min närvaro.

Image


   
SvaraCitera

För många. Men det beror på aktiviteten mest, tror jag. Säg 1-5 timmar per dag?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är rätt olika beroende på hur mitt liv ser ut. När jag gick på gymnasiet brukade jag bara logga in i 10 minuter en gång varannan dag typ.

I somras när jag hade flickvän och heltidsjobb, var jag bara inne på helgerna i princip.

I höstas när jag bara chillade med ett deltidsjobb och flickvän, var jag inne omkring 4-8 timmar per dag.

Och nu den senaste tiden har jag varit inne i princip all min vakna tid.


   
SvaraCitera
time
 time

Det varierar, först var det måttligt, sen blev det mer när jag blev storbloggare, nu ännu mer som mod. Men det påverkas väldigt mycket av hur mycket jag mår, vissa dagar känns det som att jag är superhatad av alla och då vill jag inte visa mig överhuvudtaget och andra dagar känns det som att jag är med i hela gemenskapen och då är det lyckorus och supersurfning 24/7.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timeisrunningout:

jag är superhatad av alla

But we love you [mad]


   
SvaraCitera
time
 time

Jonnybravo91:

But we love you

[love][blush]

Det sitter mest i mitt huvud. Jag får såna tankar ganska ofta i olika sammanhang. T ex när folk pratar om något jag inte blivit inbjuden till, eller drar internskämt och exkluderar mig. Såna där små saker leder ganska ofta till att jag börjar känna mig allmänt oaccepterad, men jag inser också att jag är rätt orimlig och bör slappna av lite.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

inte mycket

går in ibland


   
SvaraCitera