Aviseringar
Rensa alla

Hur många TJEJER här har en kille med medel/liten kuk?


Ämnesstartare

Jag vet att detta är internet och om man frågar en kille så har han en kuk storlek på minst 20 cm. Dock ligger ju det verkliga medlet på 15cm i längd och 12.5 cm i omkrets.

Därför är det självklart helt värdelöst att fråga killar hur det är för någon med medel/liten att ha sex med en tjej, då medel/liten inte existerar på internet.

Därför tänkte jag vända på frågan och fråga alla tjejer. Då majoriteten av er har pojkvänner med medel stor och några har pojkvänner med liten, tycker ni att detta räcker? Skulle ni önska att han var större? I sådanna fall, varför? Också, längre eller tjockare?

Också ni som har haft erfarenheter med både stora och små, skriv gärna vad det igentligen är för skillnad.


   
Citera

Oh my, är du tillbaka.


   
SvaraCitera

Roligt om man skulle ha en pojkvän som är reggad på um, han kommer nog ha invändningar mot att man hänger ut hans kuk här isf[crazy]


   
SvaraCitera

Det är värdelöst med små kukar, känns knappt ändå. [crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy]


   
SvaraCitera

tja brudar[wink][wink][wink] här är min, bara att skicka pm om ni vill ha[wink][wink][wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Marcus Normark:

Oh my, är du tillbaka.

Självklart

isola:

Roligt om man skulle ha en pojkvän som är reggad på um, han kommer nog ha invändningar mot att man hänger ut hans kuk här isf

Tror knappast att majoriteten av tjejerna här har pojkvänner på um. Har du det?

blodbad:

Det är värdelöst med små kukar, känns knappt ändå.

Deffinera "små". Hur liten måste den vara för att knappt ska kännas. Typ som en blyertspenna eller?

kebu12:

tja brudar här är min, bara att skicka pm om ni vill ha
http://ungdomar.se/forum_file.php?0f2e6d4708a7df2f0160901050bd7e7f

/ignore


   
SvaraCitera

AlphaMale:

Deffinera "små". Hur liten måste den vara för att knappt ska kännas. Typ som en blyertspenna eller?

Under 14 cm kanske, mätte aldrig senast. [mad][mad][mad][mad]


   
SvaraCitera

MEN HUR KAN DET VARA SÅ HIMLA INTRESSANT [shake]


   
SvaraCitera

Det är ett forum och detta är sexsektionen, var ska man annars diskutera ämnen av denna natur?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blodbad:

Under 14 cm kanske, mätte aldrig senast.

Menar att den måste varit ganska smal. Har aldrig varit med om en tjej som inte kännt något efter 14 cm. Snarare brukar det inte gå att få in så mycket mer utan att banka i den inte-så-populära livmoderdstappen.


   
SvaraCitera
blum
 blum

hönzgoggel:

MEN HUR KAN DET VARA SÅ HIMLA INTRESSANT [shake]

seså berätta nu ogge, hur stor har han? [crazy]


   
SvaraCitera

AlphaMale:

Tror knappast att majoriteten av tjejerna här har pojkvänner på um. Har du det?

många har partners sin partner här, jag har inte, då hade jag självklart uppgett hans kukstorlek ju[crazy]


   
SvaraCitera

Lindblom:

seså berätta nu ogge, hur stor har han? [crazy]

[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hönzgoggel:

MEN HUR KAN DET VARA SÅ HIMLA INTRESSANT

Intressant att veta hur det ligger till på den andra sidan och om kukstorlek igentligen är så viktigt. Har en 1 på 100 storlek själv, dvs stor, men har märkt att storleken oftast inte är det viktiga. När jag pratar med brudat IRL om det så säger dom att "känslor" och att man har en snygg kropp som helhet är mycket viktigare för att få brudar kåta och bra sex.


   
SvaraCitera

[smile] Följt av fem tusen punkter.


   
SvaraCitera