Aviseringar
Rensa alla

hur många tjejer här sover topless?


Ämnesstartare

det är sexigt att veta


   
Citera
Ämnesetiketter
Lounge

sover med rymddräkt på


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

När jag sov över med några tjejer i slutet av 9an minns jag att alla sa att de sov topless hemma. Jag tänkte drömmande, wow, gör det nu med. Dem sa nej. Förutom en som sa ja till en början. Snacka om att tankarna flög i huvudet i min 15-åriga hjärna. Sen kände hon sig obekväm och sa nej hon med.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kör på overall jag,  en orange med  
rosa glitter.  Perfekt nu i sommarvärmen! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

3 st


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knekten:
När jag sov över med några tjejer i slutet av 9an minns jag att alla sa att de sov topless hemma. Jag tänkte drömmande, wow, gör det nu med. Dem sa nej. Förutom en som sa ja till en början. Sen kände hon sig obekväm och sa nej hon med.

Nej till vad?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aha fattade nu


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bööööörg:

Nej till vad?

Till att sova topless. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Några


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge:
sover med rymddräkt på

Fingerprints:
Kör på overall jag,  en orange med  
rosa glitter.  Perfekt nu i sommarvärmen! 

blir det inte asvarmt?

Knekten:
När jag sov över med några tjejer i slutet av 9an minns jag att alla sa att de sov topless hemma. Jag tänkte drömmande, wow, gör det nu med. Dem sa nej. Förutom en som sa ja till en början. Sen kände hon sig obekväm och sa nej hon med.

asså sånt är så jävla störande nästan varje gång man sover över med tjejer så sover dom alltid fullt påklädda. menar om dom sover utan kläder hemma borde dom väl göra det alltid.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten:
Några

du?


   
SvaraCitera
Lounge

Kingen: blir det inte asvarmt?

jo.. men man vill väl för fan ha värme det är sommar???? fryser fan ihjäl på vintern skit också


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Yas, sover naken själv och med mina närmaste kompisar. För de blir för varmt annars!!


   
SvaraCitera
reben

vet inte 🙁


   
SvaraCitera