Aviseringar
Rensa alla

Hur många tjejer vill bli kända?


Ämnesstartare

Jag vill veta hur många av er tjejer vill bli "kända" bara för att bli kända? Spelar ingen roll vad man bli känd fö, bara man blir känd.


   
Citera
Ämnesstartare

Varför just tjejer?


   
SvaraCitera

Anarkandi:

Varför just tjejer?

Typ alla tjejer är ju sånna?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anarkandi:

Varför just tjejer?

Nästan alla som är kända för att vara kända är ju kvinnor,typ Kim Kardashian.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vet ingen tjej som vill det, dock vet jag 2-3 killar som vill det kan jag tro.[zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Yogi:

Typ alla tjejer är ju sånna?

Ser man på dokusåpor och sånt så gör ju både killar och tjejer hur utspårade saker som helst för att bli kända. Handlar väl inte om kön.


   
SvaraCitera

Anarkandi:

Ser man på dokusåpor och sånt så gör ju både killar och tjejer hur utspårade saker som helst för att bli kända. Handlar väl inte om kön.

Du har fel[no-no]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Killar bryr sig inte om sånt, bara bögar[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Yogi:

Du har fel[no-no]

Jaha, okej. [rolleyes]


   
SvaraCitera

Anarkandi:

Jaha, okej.

Mm


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Att det är mest tjejer är det inga tvivel om, jag tycker det är så jävla patetiskt bara.


   
SvaraCitera

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

njäääe, Många i min klass vill det (om inte hela) eftersom det är teater...men jag skulle inte trivas som kändis.


   
SvaraCitera

Nevvah! [no-no]

Möjligtvis att man aw:ar lite smått så folk ska få upp ögonen för en så att man får mera jobb om man är inom showbiz.
Men jag skulle inte tycka om att vara känd. Inte sådär så folk springer efter en på gatan iallafall, har inget emot om nån random känner igen mig och hälsar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hhahahah, nej.

Möjligvis för att ha revolutionerat politiken eller samhället på något positivt sätt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vill bli känd och kunna sjunga lika bra som mariah carey[blush]


   
SvaraCitera