Aviseringar
Rensa alla

Hur många vänner har ni?


Ämnesstartare

Skriv kommentar eller rösta


   
Citera

Inga, tyvärr. 


   
SvaraCitera

Vän med ca 5 i klassen, har inga riktiga vänner dock


   
SvaraCitera

Jag skulle rösta på 1-5 men mamma brukar alltid säga att jag bara har 2 när jag träffar mina läkare osv.
Mih.. :3


   
SvaraCitera
Haien

Skulle säga att jag har 2-3 ganska nära, ca 10 "vanliga" vänner, och kanske 20 som jag känner och kan hålla normala konversationer på vän-nivå med.


   
SvaraCitera

Alltså har kanske 15-20 vänner men det är liksom bara 3 jag snacka med vardagligen och säger typ allt till


   
SvaraCitera

Jag har 3 personer som är mina "riktiga" vänner dvs vi kommer att vara vänner intill döden och som jag lätt skulle kunna låna ut 1 miljon till utan kvitto. 
Sedan ytterligare ett tiotal som är mina vänner i allmänhet och ytterligare ett tiotal som jag skulle kalla för polare. 


   
SvaraCitera

Fler än jag haft tid för 
och nu har ingen tid för något 
vem vet 


   
SvaraCitera

Har inga vänner, hänger aldrig med någon och pratar aldrig med någon i skolan. Gråter ofta på natten av det


   
SvaraCitera
Maxxie

Det är sorgligt.


   
SvaraCitera

Kanske har runt 15-20 st. Men är bara 2 utav dem jag umgås med. 


   
SvaraCitera

Har väl 5-10 vänner, beror väl på, kan nog räkna till några så jag har nog 10-15 vänner. Sen känner jag folk som jag inte vill umgås med eller som jag inte delar samma intressen med. Beror väl också på hur högt eller lågt jag ska räkna. Ska jag räkna lågt med folk som jag verkligen vill träffa eller alternativt som är riktigt bra vänner så har jag 5-10 vänner, räknar jag högt kanske jag har närmare 20 vänner eller mer. Nu kom jag på lite folk som jag gillar också och som jag träffat som en del av som jag gärna träffar igen.


   
SvaraCitera

Jag har nog 30 vänner eller mer jag har ingen koll


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bananlåda:
Vän med ca 5 i klassen, har inga riktiga vänner dock

Jag har 3-4 vänner, men de är falska vänner för vi hänger inte längre med varandra


   
SvaraCitera

Min grannkompis och tre barndomsvänner, senpai, två bästisar, och lärt känna fyra nya vänner från den här helgen. Har inte accepterat en vänförfrågan från afterworken eftersom jag såg det var någons ex sen är det inget jag känner jag vill fortsätta umgås med ändå.


   
SvaraCitera