Aviseringar
Rensa alla

Hur många varningar får man ha innan låsning?


Ämnesstartare

Är det tre stycken eller beror det på? [confused]

För jag har blivit varnad för två väldigt löjliga grejer och tycker i så fall de ska tas bort så jag inte blir låst nästa gång nån mod är på dåligt humör. [cute]


   
Citera
Ämnesstartare

Tror det är ganska valfritt, men dom har 3 som standard ifall dom har har varit tätt inpå varann.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du borde blivit låst direkt när du trakasserade mig förut.


   
SvaraCitera

Det beror väl lite på vad man blir varnad för och tidsperioden emellan?
Har sett flera mods skriva att det i regel är 3 varningar, men om de tidigare var med 6 månaders mellanrum eller så så kan man ju ha överseende. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har blivit låst/raderad/varnad ungefär 60 gånger på det här kontot så jag vet inte[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Läskigt om det är 3, har två nu[blush]
Skulle haft 0 om jag var tjej[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Säger det samma. Har också två varningar varav åtminstone den ena var huuuur jävla fel som helst. Och det andra var bara så inkonsekvent


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

Läskigt om det är 3, har två nu
Skulle haft 0 om jag var tjej

Jag med. ):


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stronghold:

Tror det är ganska valfritt, men dom har 3 som standard ifall dom har har varit tätt inpå varann.

Aha okej, men då är det inte någon kod som avgör det iaf. Var det jag var orolig för. [smile]

batleth:

Du borde blivit låst direkt när du trakasserade mig förut.

Tror faktiskt det är lugnt att trakassera forumtroll. [smile]

Sen trakassera gjorde jag ju inte direkt iofs. [zzz]

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Det beror väl lite på vad man blir varnad för och tidsperioden emellan?
Har sett flera mods skriva att det i regel är 3 varningar, men om de tidigare var med 6 månaders mellanrum eller så så kan man ju ha överseende. [smile]

Löjligt med tidsgrejer, borde ju handla om hur allvarligt regelbrott man begått istället. ;S

Angelize:

Har blivit låst/raderad/varnad ungefär 60 gånger på det här kontot så jag vet inte[blush]

Du måste vara bra i sängen. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har bara en varning som tur är.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BreakTheAuthority:

Du måste vara bra i sängen. [blush]

ja thomasn brukar ju säga det[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BreakTheAuthority:

Aha okej, men då är det inte någon kod som avgör det iaf. Var det jag var orolig för. [smile]

Har också bara löjliga varningar.

Dold text: Hampie...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nabla:

Jag med. ):

Man får visa sej från sin bästa sida nu[cute]


   
SvaraCitera

BreakTheAuthority:

Löjligt med tidsgrejer, borde ju handla om hur allvarligt regelbrott man begått istället. ;S

Det spelar ju också in skulle jag tro. Det är väl en blandning av båda. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

Läskigt om det är 3, har två nu[blush]
Skulle haft 0 om jag var tjej[sad]

Eller hur... [sad]

Budolicious:

Säger det samma. Har också två varningar varav åtminstone den ena var huuuur jävla fel som helst. Och det andra var bara så inkonsekvent

Känns som att modsen har vissa utvalda användare som de varnar när dessa gör minsta fjuttiga lilla grej men skiter helt i vissa som de gillar. ;S

En av mina är t.ex. för att jag snackade off-topic, vem fan på UM gör inte det? Skulle vi varna alla som gör off-topic hade varenda jävel inklusive modsen varit låsta för länge sedan.


   
SvaraCitera