Aviseringar
Rensa alla

Hur mår du?


Ämnesstartare

Här skriver alla hur de mår just nu. Motiveringar är välkomna.

Jag mår rätt bra. Har gymmat ett tag och börjar se resultat. 🙂


   
Citera
Ämnesstartare

Jag mår ganska inte så bra. Skitsak egentligen antar jag. Vet inte riktigt. Skulle vilja flytta, tror det skulle bli lättare då.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag kunde må bättre... Men ja har Rush på så ja e rätt glad ändå! *ler*

Vill på Slayer imorn, men har ingen biljett o inge pengar o köpa där [cry] WHY!=?!?!?!?!?!!`?!??! Only in the no-Slayer ticket have I realized... GOD HATES US ALL! GOD HATES US ALL! GOD HATES US AAAALL!! drem drem dedidu drem drem dedidu drem drem dedidu dödadodadidedidu!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag mår rätt okej men är lite förvirrad nu när jag har fått häftet med olika gymnasier som man kan välja mellan. [shake] (hjälp)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mapenzi: Ta ett som är nära... Ingen mening o ta ett bra gymnasium om du ändå måste åka i 1½ timme för o åka dit... Som min studievägledare sa... "Hur kan man studera ordentligt när man e trött av att åka tåg?", och de ligger en jävla poäng i de... Ja e inte alls trött i den skolan ja går i, alla säger att den e dålig osv, men den är bättre än den gamla skolan på alla sätt o vis.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag mår bra just för stunden för sverige leder med 2-0 och jag har hittat en skadat snygg bild på zlatan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mår bra och dåligt....
Allt går inte min väg just nu, men annars jävligt bra 🙂

Det spelar också roll hur bra gymnasiet är och hur lång tid det där, åker 45-50 minuter varje dag till skolan och tillbaka. Finns ingen bättre skola för mig än den jag går i. Så välj det du vill ha, som intresserar dig mest 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mapenzi:

olika gymnasier som man kan välja mellan.

för det första ska du välja den linjen du vill gå, den bör ju finnas på dom flesta skolor men inte säkert. Media t.ex. brukar inte finnas på alla man kan välja mellan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Javligt daligt. Simple as that. Bah... Men om mindre an 24 timmar ar jag i alla fall i Sverige, och det ar ju alltid nagot. [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mitt helvettes halsont som jag fick medecin för förra veckan har kommit tillbaka. Kronisk jävla halsont sen april. Också har jag ont i huvudet och ryggen och är trött. Annars mår jag riktigt bra ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tänkte skriva "amen det är bara bra här!" men sen så börjar jag fundera och jag tänkte efter och insåg att jag mår ju skit... fattar inget av skolan av vad vi gör i ett enda arbete.

Är olyckligt kär, en är inte intresserad den andre är kär i mig men vill inte ha efter förhållande.

Bråkar hemma jämt

och det värsta... har inga pengar kvar och det är en halv månad kvar till studiebidraget...[cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jw:

tänkte skriva "amen det är bara bra här!" men sen så börjar jag fundera och jag tänkte efter och insåg att jag mår ju skit...

Haha, man brukar svara så om någon frågar t.ex. på msn. "tja!" - "tjena" - "läget?" - "bra, själv?". 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Så jävla skit.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jw:

har inga pengar kvar och det är en halv månad kvar till studiebidraget...

bor du hemma?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rätt så mycket åt helvete, faktiskt.
Jag tänker för mycket.


   
SvaraCitera