jag mår rätt bra, glad att få sluta jobbet så småningom (8 mars) för att sedan börja plugga igen på komvux den 19e mars. nöjd med min fransförlänging. längtar efter att ta körkortet. sen svackar jag otroligt mycket i humöret, hade sönder min dammsugare av ilska häromdagen och gråter en del, men hoppas att det är så pass illa just nu för att mensen ska komma.
killen och jag har börjat prata mer om barn, och han vill tydligen göra ett fertilitetstest eftersom han verkade lite orolig över sina simmare, s'atteeeh ah. nämen livet rullar på
Mår väl ganska okej just nu för tillfället fast är lite besviken och smått frustrerad eftersom att jag sååå gärna ville göra en grej som tydligen inte gick att göra just nu
mycket ångest.. allt känns svårt
det kommer alltid kännas som att jag har fel för att jag är så känslig
kommer inte passa in med andra utan att vara helt nerknarkad eller apatisk
är nästan helt isolerad från mänskligheten redan, ändå i min totala ensamhet mår jag så dåligt av den..
Hjärtlös:
mycket ångest.. allt känns svårt
det kommer alltid kännas som att jag har fel för att jag är så känslig
kommer inte passa in med andra utan att vara helt nerknarkad eller apatisk
är nästan helt isolerad från mänskligheten redan, ändå i min totala ensamhet mår jag så dåligt av den..
skickar all värme och kärlek, tänker på dig
jättetrött, deppig och överhettad.
Förjävligt, känns som jag inte orkar mer, vill bara dö
Jag är glad for once
don't you dare ändra på det.
inte så bra. arg och ledsen på mycket. har jobbat 19-22 ikväll och ska strax köra igång igen 01-6.30, sen sova fem timmar och sticka iväg till jobbet efteråt kl 15.30-22. vill bara vara ensam den här helgen för orkar inte umgås med killen som det är tänkt, vill inte svara på meddelanden etc. känns dock som jag kommer ångra mig men just nu känns det bäst att bara få vara ifred ett par dagar
Dåligt
Det är ok antar jag. försöker acceptera att det inte gör någon skillnad vad jag känner eller vill eller tänker livet kommer vara såhär. Förstår bara inte hur jag ska gilla det. fast det kommer säkert inte fungera att försöka acpetera heller.
jag är sömnig och skakis
Haien:
varför
efter att ha simmat 4905850 mil idag blir man trött och sen såg jag en skolkamrat o vettefan om han tänker skvallra eller snacka om mig med resten av skolan. jag hatar att träffa någon jag känner utan några planer. sen har jag gjort lite hyss och kommer säkert åka dit.
Ok
arcelence:
jag mår rätt bra, glad att få sluta jobbet så småningom (8 mars) för att sedan börja plugga igen på komvux den 19e mars. nöjd med min fransförlänging. längtar efter att ta körkortet. sen svackar jag otroligt mycket i humöret, hade sönder min dammsugare av ilska häromdagen och gråter en del, men hoppas att det är så pass illa just nu för att mensen ska komma.killen och jag har börjat prata mer om barn, och han vill tydligen göra ett fertilitetstest eftersom han verkade lite orolig över sina simmare, s'atteeeh ah. nämen livet rullar på
åh jag funderar typ också på att börja plugga igen! Ni är så fina tillsammans! naw hoppas det går bra för honom 🙂