Aviseringar
Rensa alla

Hur mår du?

Idag måndag har jag cp mens det är jobbigt. Sen är jag lite förskyld just nu. är väl lite ledsen för att jag inte jobbar varje dag. Jag jämför mig och känner mig typ värdelös för att alla andra jobbar men inte jag. Har ont i hela kroppen också :Ledsen hoppas det blir lite bättre imorgon.

SvaraCitera

Aziiima:

åh jag funderar typ också på att börja plugga igen! Ni är så fina tillsammans! naw hoppas det går bra för honom 🙂

vad ska du plugga? tack så mycket HjärtaHjärta

SvaraCitera

arcelence:

vad ska du plugga? tack så mycket HjärtaHjärta

upp min engelska först typ 🙂

SvaraCitera

Jag mår skit, har fått ögoninflammation :GråterGråter

SvaraCitera

Aziiima:

upp min engelska först typ 🙂

Det låter bra, heja!!

SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag mår sämst då jag har gett upp.

SvaraCitera

Må faktiskt rätt dåligt, trött, lite huvudvärk, ont i magen. Inge bra nu, man skulle haft en cider.

SvaraCitera

arcelence: skickar all värme och kärlek, tänker på dig

Hjärta

arcelence:
inte så bra. arg och ledsen på mycket. har jobbat 19-22 ikväll och ska strax köra igång igen 01-6.30, sen sova fem timmar och sticka iväg till jobbet efteråt kl 15.30-22. vill bara vara ensam den här helgen för orkar inte umgås med killen som det är tänkt, vill inte svara på meddelanden etc. känns dock som jag kommer ångra mig men just nu känns det bäst att bara få vara ifred ett par dagar

kram, ta det lugnt o ta hand om dig. HjärtaHjärta

SvaraCitera

Är fortfarande förskyld och hostig. Ögoniflammationen börjar äntligen bli bättre. annars är det helt okej. saknar in victor så kt bara!

SvaraCitera

Plugget går mycket bättre än väntat just nu. Superglad över det!

Mår annars så dåligt över min bebis-längtan. Verkar inte alls som min partner har den ännu utan vill istället vänta flera år till. Gråter så mycket över det

SvaraCitera

arcelence:
Plugget går mycket bättre än väntat just nu. Superglad över det!

Mår annars så dåligt över min bebis-längtan. Verkar inte alls som min partner har den ännu utan vill istället vänta flera år till. Gråter så mycket över det

finns alltid om du vill prata <3 

SvaraCitera

Idag mår jag bra. Har tränat idag känns jätte skönt. Har varit på kryssning i helgen ed älsklingen <3 känns so att jag börjar må bättre allt allt börjar bli so vanligt igen! ingen deppighet här inte! 

SvaraCitera

Aziiima:
Idag mår jag bra. Har tränat idag känns jätte skönt. Har varit på kryssning i helgen ed älsklingen <3 känns so att jag börjar må bättre allt allt börjar bli so vanligt igen! ingen deppighet här inte! 

Vet tre stycken som skall eller har varit på kryssning och som är omedvetna om varandra. Och nu du. Är det kryssningssäsong eller rabatt eller någonting? Alla far på kryssning!

Härligt att höra!

SvaraCitera

Crysilis:

Vet tre stycken som skall eller har varit på kryssning och som är omedvetna om varandra. Och nu du. Är det kryssningssäsong eller rabatt eller någonting? Alla far på kryssning!

Härligt att höra!

SvaraCitera

Aziiima:

finns alltid om du vill prata <3 

Hjärta

SvaraCitera