Aviseringar
Rensa alla

HUR MÅR NI IDAG ÄLSKADE UM:ARE?


Ämnesstartare

tänkte köra lite och se hur ni mår, motivera gärna svarTumme upp


   
Citera
Ämnesetiketter
Åtta

wiieee11:

Haft bättre dagar (Du röstade på detta alternativ)

Varit sjuk sedan i fredags. Börjar må bättre, men fortfarande inte 100%.


   
SvaraCitera

wiieee11: Toppen! (Du röstade på detta alternativ)

Framtiden ser ljus ut härifrån osv. Har lyckats skaffa mig en affärspartner med go i här i veckan, eftersom min uppgift blir att ta hand om ekonomi och allt i dess väg måste jag  läsa på något, skall nog inte bli några problem, verkar faktiskt intressant.

 


   
SvaraCitera

Mår faktiskt förvånansvärt bra med tanke på att jag är inne på den 69:e arbetstimmen denna vecka.


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

haft både bätte och sämre. har städat och tvättat idag, har världens huvudvärk och jag har inte ens kommit halvvägs med städandet. nu ska jag se dokuementär (läs: prokrastinera ännu mer)


   
SvaraCitera

vårglad


   
SvaraCitera

wiieee11:
Toppen! (Du röstade på detta alternativ)

Mår skitbra. Bäst. Är dock lite trött, men det är överkomligt.


   
SvaraCitera

jättedåligt


   
SvaraCitera
24/7
 24/7

Dåligt. Fortfarande. Hur???


   
SvaraCitera

wiieee11:

Toppen! (Du röstade på detta alternativ)

Var och såg Asta Kask igår, lite hög på den upplevelsen fortfarande, men det går väl över tur nog. 


   
SvaraCitera

wiieee11:

Oklart


   
SvaraCitera

trött


   
SvaraCitera

S3ON:
Framtiden ser ljus ut härifrån osv. Har lyckats skaffa mig en affärspartner med go i här i veckan, eftersom min uppgift blir att ta hand om ekonomi och allt i dess väg måste jag  läsa på något, skall nog inte bli några problem, verkar faktiskt intressant.

 

vågar man fråga hur denna verksamhet ska se ut


   
SvaraCitera

isola:

vågar man fråga hur denna verksamhet ska se ut

Det är ganska mycket hemligt i detta startskede. Söt Vi har endast planerat grunderna, nästa steg är att köpa utrustning osv som ingen utav oss har råd med i dagsläget.. Galen Om ett par månader så! 


   
SvaraCitera