Aviseringar
Rensa alla

hur mkt bestämmer era föräldrar över er (ni som e över 18)


Ämnesstartare

Ingenting i stort sett.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tilda1988:

sen måste jag också alltid berätta var jag är nånstans så jag måste ljuga när jag är hos nån person dom inte gillar och säga att jag är med nån annan. för annars börjar de tracka mig som fan och vill skicka mig till bup (som jag e för stor för nu men ändå).

jag känner igen det där VÄLDIGT väl måste jag säga. Visserligen har jag bara varit 18 i ett dygn men även om man är 17 så borde man ju få umgås med dom man vill umgås med (om det inte är superkriminella gangsters kanske). Dom som mina föräldrar (mest pappa) inte gillar, gillar han inte för att han vet att dom fick mej full en gång, grejen är att han inte vet att vännerna som jag får umgås med för honom är exakt likadana [smile]
luddigt inlägg, men äsch


   
SvaraCitera

Inte mycket


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

för mycke...!!! blir arj!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Det finns en anledning till att nattarbetare är lite egna, och att så få står ut med nattarbete en längre tid.

Jo, det håller jag absolut med om. Det min gamle far inte verkar förstå är att alla ens vänner också är vakna om natten, sover på dagen osv.


   
SvaraCitera

Hell_man:

Jo, det håller jag absolut med om. Det min gamle far inte verkar förstå är att alla ens vänner också är vakna om natten, sover på dagen osv.

Jag tror han struntar i vad dina vänner gör, han vill ju bara att du ska må bra och så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Jag tror han struntar i vad dina vänner gör, han vill ju bara att du ska må bra och så.

Att jag inte skulle må bra har han aldrig nämnt. Det som saken handlar om är att han anser att jag inte är tillräckligt produktiv, jag sover bort dagarna. I realiteten gör jag ungefär samma saker som då jag går i skolan och jobbar, jag gör det bara på andra tider


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mina föräldrar bestämmer inte något alls, och jag är inte ens 18. (Men så bor jag också själv, är ansvarstagande och har raggat stilpoäng under hela min uppväxt)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

respons:

(Men så bor jag också själv, är ansvarstagande och har raggat stilpoäng under hela min uppväxt)

Usch, jag önskar verkligen att jag kunde säga detsamma. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte alls, egentligen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera