Aviseringar
Rensa alla

Hur mkt pengar ger du i månaden till välgörenhet/organisationr?


Ämnesstartare

Randroid:

Kram

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Ja självklart får man läsa på innan...De flesta seriösa ger iaf minst 75% till själva syftet t.ex djurens rätT

orka bry sig om djur


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

orka bry sig om djur

Eller hur de luktar illa och för ett jävla oväsen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

orka bry sig om djur

nähe bli fadder da lr donera till vaggan barnhem i litauen lr actionaid bara till flickor o ge bort stackars getter lr stadsmissionen majblomman cancerfonden lions


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

minst 90% ska det ju vara annars gills det ej som välg. org. tror jag [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Randroid:

Eller hur de luktar illa och för ett jävla oväsen.

river tapet

Angelize:

nähe bli fadder da lr donera till vaggan barnhem i litauen lr actionaid bara till flickor o ge bort stackars getter lr stadsmissionen majblomman cancerfonden lions

OKEJ


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

denna tråd är inte till för att ni ska börja me d detta vill hjärna diskutera denna livsstil med andra vackra souls


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

river tapet

DET MED, NACKSKOTT PÅ KATTER


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

minst 90% ska det ju vara annars gills det ej som välg. org. tror jag [crazy]

Nja de flesta stora har mindre än 90%...dom flesta e med i 90 konto där man det måste va max 25 % som går till adminstr. men pengar e ej allt man kan annars jobba gratis för t.ex katthem


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Randroid:

DET MED, NACKSKOTT PÅ KATTER

JAPP SOM FAN


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

inget


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

0

elelr iof för d mesta 20 spänn till SOS barnbyar, för när man köper böcker från adlibris så kan man köpa 1 bokmärke så man stödjer dom. så brukar köpa då


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Köper ibland sådana där välgörenhetsgrejer och ger pengar i bössor, men är så fattig. Sen ska jag ge en massa till djurens rätt, djurhem, forska utan djurförsök, isbjörnsfadder, tjejers skolgång etc etc.
Uhuhu hur ska jag ha råd???
Men min pappa ger iaf pengar till kattorganisationer varje månad vet jag.
Så köper både han och jag kattkalendrar varje år. Som en liten saga varje månad om en speciell katt.
Vill i framtiden adoptera en hund också.


   
SvaraCitera

Nej, dels för att jag inte har så mycket pengar, men även för att jag brukade jobba med att ringa runt till folk och tjata på dem att ge ännu mer pengar. Det avskräckte mig från att själv bli månadsgivare. Men om jag får ett jobb sedan och känner att jag har råd att ge så ska jag överväga att börja göra det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

terrormat:

Det avskräckte mig från att själv bli månadsgivare.

för att du vill slippa tiggarsamtal?


   
SvaraCitera