Aviseringar
Rensa alla

Hur mkt pengar någon har


A231
 A231
Ämnesstartare

Finns det någon sida där man kan skriva in ett mobilnummer och sen få upp hur mkt pengar den personen har på sitt kontantkort?
Jag vet att det finns en där man kan kolla vilket abbonemang de har men kan man se hur mkt pengar dom har ?


   
Citera

Eller så kanske du bara ger fan i att lägga dig i


   
SvaraCitera

hahah


   
SvaraCitera

skit i d du


   
SvaraCitera

Varför vill du ha reda på något sånt?


   
SvaraCitera

läskig tjej[shake]


   
SvaraCitera

Har pojkvännen slutat svara på dina stalkersms och du vill veta om han dissar dig eller bara har slut på pengar? [rolleyes][no-no]


   
SvaraCitera

Bered er, för snart kommer bortförklaringsvågen!


   
SvaraCitera

Öh.


   
SvaraCitera

Tekniskt sett så borde det vara genomförbart att ta reda på hur mycket en person har på sitt kontantkort, men jag tror inte att det finns någon sida som sysslar med det. Är relativt säker på att sådant dessutom skulle vara olagligt.


   
SvaraCitera

Evil Conduct:

Eller så kanske du bara ger fan i att lägga dig i


   
SvaraCitera

Hon är en gold digger.


   
SvaraCitera

A231:

hur mkt pengar dom har ?

Om folk inte vill svara på dina sms så har dom säkert en god anledning ska du se.


   
SvaraCitera

[bigsmile] finner detta roande. vet ej varför.


   
SvaraCitera
A231
 A231
Ämnesstartare

mablethorpe:

Tekniskt sett så borde det vara genomförbart att ta reda på hur mycket en person har på sitt kontantkort, men jag tror inte att det finns någon sida som sysslar med det. Är relativt säker på att sådant dessutom skulle vara olagligt.

Jaså du tror att det är olagligt?
Borde det inte vara olagligt då att genom att skriva in för och efternamn på en person få upp deras månadsinkomst utan att de meddelas eller kan förbjuda dem att ge ut det?
Finns iaf en sida där man får reda på inkomsten och alla som finns i folkbokföringen finns med i databasen oavsett om de vill eller inte.


   
SvaraCitera